Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:
فاز دوم این مسیر ۱۸ کیلومتر است که ۳۰۰ میلیارد ریال تامین آن شده و رایزنی ها برای تامین مابقی این اعتبار نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای ۱۰ کیلومتر از ۱۲ کیلومتر فاز اول این پروژه اظهار داشت: برای این ۱۰ کیلومتر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و رایزنی برای تکمیل ۲ کیلومتر باقی مانده نیز ادامه دارد و به طور قطع تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی به بحث اتصال خط ریلی ایلام از طریق اندیمشک هم اشاره کرد و یادآور شد: با حضور استاندار ایلام در دیدار با وزیر نیرو روی این پروژه تاکید شد و و در صورتجلسه این سفر نیز آورده می شود.

علیزاده گفت: در این سفر همچنین موضوعات سدهای میمه،سیکان و ورگر و بحث رفع مشکلات اینترنت در مناطقی که نیاز است بررسی و پیگیری خواهد شد.

سارا فلاحی دیگر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بررسی میدانی مشکلات استان در حوزه های مختلف و پیگیری آنها از نایب رییس مجلس دعوت شد با تیمی از دولت که بصورت عملیاتی به مشکلات استان بپردازیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با دیدگاه عملیاتی نایب رییس مجلس نتیجه ای برای توسعه استان گرفته شود.

وی افزود: این سفرها صرفا برای بازدید از پروژه ها و عکس گرفتن نیست بلکه تمامی مصوبات این سفرها پیگیری می شوند و حتما در مرکز از طریق وزارت خانه های مربوطه بصورت جدی پیگیری می شود تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را در استان تکمیل کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی امروز پنجشنبه در سفری یک روزه وارد استان ایلام شد.

بازدید از پروژه های شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و شرکت در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از مهمترین برنامه های سفر علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام است.

برچسب‌ها ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی اندیمشک دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی اندیمشک دهلران ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی اندیمشک دهلران اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی نایب رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی: مجلس باید صحن محور باشد نه ریاست محور

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نشست شورای وحدت برای تحول اکنون با حضور اعضای این شورا و برخی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای وحدت در مجتمع فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است.

منوچهر متکی منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم در حاشیه همایش وحدت برای تحول در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز با حضور یکصد نفر از منتخبان مجلس برگزار شد و اولین دستور کار مرور شرایط کلان کشور در بخش های مختلف و در چند فصل بوده است

وی با بیان اینکه هر فصل با مشارکت منتخبان مطرح شد، افزود: دستور دوم نشست نیز درباره ضرورت تحول در رویکردها و کارکردهای مجلس دوازدهم است که مهمترین موضوع است.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه مهمترین رسالت مجلس آینده تصویر جدیدی مبتنی بر امید و استوار بر راهکارهای اجرایی بوده و کارکرد کمیسیون ها و مجلس پرهیز از انباشت طرح ها ‌و مطالبات است.

متکی یادآورشد: در سال های اخیر تغییرات متعددی در آیین نامه داخلی مجلس ایجاد شد، که خانه ملت به سمت ریاست محور حرکت کرده در حالی که باید به سمت صحن محور باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر به کارهای اساسی در مجلس نپردازیم درگیر حاشیه می شویم، اظهار داشت: در صورتی که دستگاه اجرایی جایگاه لازم را در اجرا نداشته باشد باید عملکرد کمیسیون های مجلس را مورد بررسی قرار داد چراکه معتقدیم پیشگیری مهم تر از درمان است.

وزیر پیشین امورخارجه معتقد است که رییس مجلس باید از نخبگان و متخصصان کمیسیون ها استفاده کند تا بتواند تحول آفرین باشد.

متکی درباره ضرورت کار فراکسیونی هم توضیح داد: خرد و مشارکت جمعی در کار فراکسیونی بسیار مهم است و در نظر داریم در صورت استقبال از آن، فراکسیون وحدت را با هدف بررسی و رای به طرح ها و ‌نظارت بر عملکرد حکمرانی در مجلس تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نکات مهمی که باید در مورد مجلس به آن پرداخته شود بحث مقبولیت مردمی است، اظهار داشت: یکی از راه های این امر آسیب شناسی آیین نامه اداری داخل مجلس است.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم افزود: این آیین نامه در سال های اخیر تغییر کرده و بسیار حجیم شده است اما نکته ای که وجود دارد ریاست محور کردن مجلس است.

دیگر خبرها

  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • متکی: مجلس باید صحن محور باشد نه ریاست محور
  • نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر: نقره ۱۰ درصد گران شد
  • ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
  • متکی: نیازمند تحول در شکل و محتوای کار مجلس هستیم
  • ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس می‌شوند
  • ذوالنوری: ۵ گزینه داوطلب ریاست مجلس می‌شوند