Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: جایزه ویژه بخش «کرونا روایت» سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خادم این حرم مطهر تعلق گرفت.

«سید جواد تکیه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: جایزه ویژه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در بخش «کرونا روایت» به خادم رسانه حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این جایزه به فیلم «ملاقات آخر» اثر مستندساز جوان آران و بیدگلی «محمدمهدی فکریان» تعلق گرفت که در این اثر، داستان ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مداوا و درمان بیماران کرونایی را به نمایش می گذارد .

 

تکیه خاطر نشان کرد: فیلم کوتاه «ملاقات آخر» پیش از این تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه داستانی در بخش «مدافعان سلامت» شانزدهمین جشنواره بین المللی مقاومت را هم از آن خود کرده بود.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) اظهار داشت: این نویسنده و کارگردان از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) است که در حوزه فرهنگی و رسانه ای این آستان مقدس فعالیت می کند.

 

محمد مهدی فکریان آرانی، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون، سال ۱۳۷۲ در شهرستان آران و بیدگل متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی مستند از دانشگاه صدا و سیما تهران است.

 

«آیه‌های زمینی»، «الف لام میم»، «به استقبال پدر»، «بُرد، بُرد، بُرد»، «من و توافق یهویی»، «فراش» از دیگر آثار مستند محمد مهدی فکریان آرانی است. وی همچنین نماهنگ «آغوش امن»، اثر رضا صادقی را که نخستین اثر سفیر فیلم در این حوزه است کارگردانی کرده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد کرونا روایت ملاقات آخر شهدای سلامت مدافعان سلامت حرم هلال بن علی ع آستان مقدس محمدهلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل هلال بن علی آران و بیدگل جشنواره فیلم کودک و نوجوان کرونا اصفهان حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود