Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شایگان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به دستوالعمل های ابلاغی وزارت ورزش وجوانان و نیز تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع ویرس کرونا در فرمانداری، ضرورت راه اندازی کمیته فرعی جهت پیشگیری نظارت جدی بر فعالیت های ورزشی بیش از پیش احساس می شود.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان قوچان بیان کرد: به همین منظور گروه بازرسی و گشت اماکن ورزشی با همکاری هیئت ورزشی بدنسازی و پرورش اندام و نیز معرفی دبیر کمیته فرعی ورزش از اقدامات اولیه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دقت و نظارت بر نحوه مدیریت و سرویس دهی مسئولین و دست اندرکاران باشگاها از وظایف اصلی این کمیته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان بیان کرد: گروه گشت و بازرسی ضمن تشدید بازدید روزانه در قالب دوگروه مجزا بانوان و آقایان، در صورت مشاهده سهل انگاری مدیران باشگاه‌های ورزشی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باشگاه های متخلف را پلمب می‌کند.

کد خبر 5059332

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قوچان ورزش ویروس کرونا گشت زنی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند

هدی ابوالحسنی با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان دارو‌ها و مکمل‌ها را از عطاری‌ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمب ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز