Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  به نقل از الجزیره، پلیس سعودی از زخمی شدن نگهبان کنسولگری فرانسه در جده خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ پلیس مکه اعلام کرد که فردی را که با سلاح بُرنده و تیز به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده حمله کرد، بازداشت کرده است.

سرگرد محمد الغامدی سخنگوی پلیس مکه اعلام کرد: یک عربستانی چهل ساله پس از حمله با شی بُرنده به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نگهبان به دنبال حمله مذکور، جراحات خفیفی برداشته است.

سخنگوی پلیس مکه بیان کرد: نگهبان زخمی شده به بیمارستان برای درمان منتقل شده است.

این در حالی است که آل سعود به هتاکی به پیامبر گرامی اسلام واکنشی نشان نداده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حمله به کنسولگری فرانسه عربستان نگهبان زخمی کنسولگری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن: در رهگیری پهپاد‌های ایران به اسرائیل کمک کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

ایمن الصفدی در گفتگو با این رسانه آمریکایی، گفت: هر چیزی که به آسمان ما وارد شود، حریم هوایی ما را نقض می‌کند و معتقد هستیم خطری برای اردن محسوب می‌شود و به همین دلیل ما هر کاری که در توانمان باشد برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد و این همان کاری است که باید انجام دهیم.

به گزارش سی ان ان، وی افزود: آنچه رخ داد نشانه‌ای از بدتر شدن وضعیت خطرناک بود مگر اینکه با عامل این همه تنش که تجاوز اسرائیل به غزه و ادامه فقدان افق سیاسی است، مقابله کنیم.

وزیر خارجه اردن عملیات تنبیهی ایران را یک حمله تلافی جویانه در مقابل حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق دانست و خاطرنشان کرد که تهران تنها زمانی پاسخ داد که کنسولگری آن کشور هدف قرار گرفت.

در همین رابطه، ارتش اردن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای جلوگیری از سوء استفاده از آسمان این کشور، تعداد پرواز‌های گشتی خود را افزایش داده است.

ارتش اردن در این بیانیه افزوده است: تشدید سورتی پرواز‌های ما تائید می‌کند که ما اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما توسط هیچ طرفی و برای هر هدفی استفاده شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | این پایگاه نظامی اسرائیل مبدا حمله به ساختمان کنسولگری ایران بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • کنایه مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله به اسرائیل
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • اردن: در رهگیری پهپاد‌های ایران به اسرائیل کمک کردیم
  • قصه‌ی ایران و اسرائیل را از وسط تعریف نکن!
  • اردن کمک به صهیونیست‌ها را تأیید کرد