Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:13:47 GMT

تمامی تفرجگاه های استان ایلام مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۷۶۱

تمامی تفرجگاه های استان ایلام مسدود می شود

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از روز جمعه مورخ ۹ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته در سطح استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن استان ایلام در وضعیت قرمز و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا این مصوبات به شرح ذیل اعلام و اجرا می‌شود.

همتی زاده بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی در صورت عدم استفاده از ماسک در حین جابه جایی مسافران مبلغ یک میلیون ریال و به ازای هر مسافر که از ماسک استفاده نمی‌کند مبلغ ۲۰۰ هزار ریال اعمال قانون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه ایلام افزود: تمامی تفرجگاه‌های استان مسدود و در صورت مشاهده ورود وسایل نقلیه به این مکان‌ها، ماموران پلیس راه نسبت به اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف اقدام می‌کنند.

وی گفت: به منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی آرامستان‌های استان از فردا تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شوند.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: شهروندان برای حفظ سلامت استان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری و خانواده متوفیان برای برگزاری مراسم تشییع با کمترین تعداد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در آرامستان ها حضور یابند.

وی گفت: تمامی شرکت‌های مسافری استان در هنگام صدور صورت حساب مسافری ملزم به کنترل راننده و سرنشینان وسایل نقلیه به منظور استفاده از ماسک هستند.

همتی زاده تصریح کرد: مجموعه پلیس راه و انتظامی استان مصوبات ستاد ملی کرونا را به صورت جدی پیگیری می‌کنند و از مردم فهیم استان می‌خواهیم بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی همه موارد را رعایت کنند تا وضعیت استان بهبود یابد.

کد خبر 5059356

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل وسایل نقلیه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت استان در فروردین ماه امسال بیش از ۱۷۹ هزار تردد از وسایل نقلیه باری را رصد و پایش کرده و بیش از ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ۱۰ درصد مجاز شناسایی شده است که این میزان از تخلفات معادل بیش از ۱۰ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین می باشد.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است بنابراین کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد.

جهانیان گفت: بدین منظور اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را مجهز به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت کرده است.

او افزود: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست که مزایایی، چون عدم اتلاف زمان، صرفه جویی سوخت و حذف نیروی انسانی را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی کرده و اطلاعات آن را به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌کند. در مرحله بعد در باسکول‌های ثابت پلیس راه وسیله نقلیه خاطی به طور دقیق وزن شده و نسبت به اعمال مقررات از جمله اعمال جریمه، تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌گردد. "

او افزود: از دیگر مزایای استفاده از این تکنولوژی شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل فاقد بار نامه و مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار در استان جهت برنامه ریزی و مدیریت بر آن است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری