Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با تأکید بر اینکه نمایشگاه توسعه اقتصادی هر شهر را رقم می‌زند، گفت: نمایشگاه جدید که با استانداردهای روز احداث شده آبرو و ویترین شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان امروز_ پنجشنبه ۸ آبان ماه ۹۹_ در بازدید معتمدان شهر از پروژه‌های عمرانی اصفهان اظهار کرد: شکوفایی پتانسیل‌های ویژه در نمایشگاه جدید اصفهان رقم خواهد خورد چرا که در محل پیشین واقع در پل شهرستان بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل استاندارد نبودن فضا حاضر به سرمایه گذاری نبودند، اما با ایجاد این نمایشگاه اصفهان به عنوان شهر نمایشگاهی در دنیا معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه در سال ۹۶ با ۱۵ درصد پیشرفت متوقف شده بود و بدهی‌های زیادی داشت، تصریح کرد: با فعالیت این دوره مدیریت شهری و تأمین بودجه مورد نیاز تمام بدهی‌ها پرداخت شد و با انعقاد ۲۱۲ قرارداد پروژه در مدت سه سال تکمیل و به اتمام رسید که بر اساس برنامه ریزی انجام شده هفته آینده آئین بهره برداری از آن برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه جدید اصفهان در منطقه روشن دشت منطبق با تکنولوژی‌ها و استانداردهای نمایشگاه‌های موریخ، دبی و کیش طراحی و ساخته شده و از جمله مدرن‌ترین پروژه‌های نمایشگاه‌هایی کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: این مجموعه شامل یک سالن پیوسته با قابلیت تفکیک به سه سالن پنج هزار متری پیوسته طراحی و ساخته شده و فضاهایی مانند ساختمان رجیستری، تابیون مذاکرات بین المللی سالن گردهمایی‌ها و نشست‌های خبری، سالن‌های مذاکره، مجموعه رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ متمرکز و فضای باز برگزاری نمایشگاه را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: این مجموعه ۱۳ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی ساخته شده دارد و نخستین شهرک نمایشگاهی کشور به شمار می‌رود.

یارمحمدیان با اشاره به جزئیات بخش‌های نمایشگاه جدید اصفهان گفت: مساحت زمین پروژه ۴۷۰ هزار مترمربع و مساحت محدوده طرح توسعه نهایی ۱۵۰ هکتار تغییر کاربری در کارگروه امور تخصصی زیربنایی استان است.

وی تأکید کرد: موقعیت این پروژه در مجاورت رینگ چهارم ترافیکی اصفهان است که به پروژه‌هایی همچون سیتی سنتر، مرکز همایش‌ها، فرودگاه شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی خوارسگان، میدان مرکزی میوه و تره بار، شهر رویاها، منطقه گردشگری شرق اصفهان و رودخانه زاینده رود نزدیک است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: فاز نخست پروژه شامل فضاهای سالن نمایشگاه، ساختمان اداری و خدماتی، ساختمان رجیسترینگ، فضاهای نمایشگاهی روباز، پارکینگ روباز، ساختمان تأسیسات مکانیکی، فضای سبز، تونل تأسیسات نفر رو، فضاهای سواره رو و پیاده رو، رستوران، کافی‌شاپ، سرویس‌های بهداشتی محوطه، ساختمان الکتریکال، مخزن آب آشامیدنی و آتش نشانی، مخزن آب خاکستری فضای سبز، پل‌های عابر پیاده طرفین سالن اصلی است.

وی افزود: پوشش سقف و سازه آن از تکنولوژی زیپ تک در نظر گرفته شده که در نوع خود از زیبایی و پیوستگی خاصی برخوردار است و یکی از سازه‌های بی نظیر در استان به شمار می‌رود.

یارمحمدیان ادامه داد: در سالن اصلی نمایشگاه ۱۱ اتاق مذاکره، دو کافی‌شاپ، بخش وی آی پی، اتاق امانات و سرویس بهداشتی ایجاد شده است.

کد خبر 452441

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر نمایشگاه بین المللی اصفهان شهرداری اصفهان شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایشگاه جدید بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سیدانور رشیدی با بیان این مطلب گفت:این پروژه‌ها شامل مجتمع فرهنگی شهدا، شهرداری الکترونیک، فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی پارک شهدا است.
وی افزود:برای اجرای این طرح‌ها ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمران امسال خبر داد.
رشیدی در ادامه به عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع در پارک شهدای شهر سنندج اشاره کرد و افزود: قرار است کلنگ احداث این طرح در آینده نزدیک بر زمین زده شود.
وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی نیز برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.
رشیدی در پایان تصریح کرد: شهرداری سنندج ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات طلب دارد که ۲۴۰ میلیارد آن در کمیسیون ماده ۷۷ تائید و نهایی شده است.

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم