Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند کلاهبرداری سازمان یافته تهیه چک‌های بانکی و جعل اسناد در استان آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی، بیش از ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند کلاهبرداری سازمان یافته تهیه چک‌های بانکی و جعل اسناد در استان مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر بررسی‌های انجام شده و مدارک موجود در پرونده، متهمان اقدام به کلاهبرداری، جعل اسناد، تهیه و خرید و فروش چک‌های بانکی بلامحل نموده اند و تاکنون بیش از ۴۵ هزار فقره چک‌های برگشتی به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال از باند مذکور کشف شد.

وزارت اطلاعات به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ این وزارتخانه در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: ۴۳ نفر از دلالان بازار ارز در اصفهان دستگیر شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت اطلاعات جعل اسناد بانکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سربازان گمنام وزارت اطلاعات جعل اسناد بانکی جعل اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: تیمی که اقدام به انتقال غیرقانونی اتباع افغانستان به داخل خاک ایران در مرز دوغارون می کرد با اشراف کامل اطلاعاتی این مجموعه متلاشی شد.

جعفر صدیقی افزود: در چند ماه گذشته برخی گزارشها و اخبار موثق و پی درپی حاکی از شکل گیری و فعالیت گروه‌های مجرمانه و سازمان یافته در حوزه قاچاق انسان و انتقال اتباع غیرمجاز به مجموعه دادستانی شهرستان تایباد رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس طرح شناسایی سرباندها در افغانستان و ایران و خوابگاه دارها و تشدید برخورد با این مجرمان در دستور کار ضابطین خاص و عام قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد اظهار کرد: در این ارتباط محل نگهداری اتباع غیرمجاز شناسایی و مهر و موم شد.

وی بیان کرد: ضمن دستگیری اتباع غیرمجاز افغانستانی که حدود ۴۰ نفر بودند، حساب‌های بانکی اعضای باند مسدود و چند دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند.

صدیقی گفت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی شهرستان تایباد است و با فرد و یا گروهی که با هر انگیزه‌ای امنیت ملی مردم را نشانه گرفته‌اند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

شهرستان تایباد ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد