Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به تلاش مجلس برای بهبود شاخص سلامت در شهرستان کارون، گفت: یکی از اولویت نمایندگان مجلس تجهیز و راه اندازی اورژانس تازه تاسیس ۶۴ تخت خوابی بیمارستان سینا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس در این مراسم افتتاح بخش سی‌تی‌اسکن این بیمارستان اظهار داشت: بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان سینا به پزشکان جهت تشخیص دقیق و سریع کمک می‌کند و منجر به کاهش هزینه و معطلی بیماران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت:پروژه تکمیل و تجهیز بخش جدید الاحداث اورژانس 64 تخت خوابی بیمارستان سینا به عنوان اولویت بعدی توسط نمایندگان پیگیری می شود تا از این طریق سطح خدمات رسانی به مردم ارتقاء یابد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: امروز مرکز سی‌تی‌اسکن شهرستان کارون که مجهز به دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس GE هست که جزو بهترین برندها و مدل‌های این صنعت است، راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این بخش به دلیل درخواست مردم به بهره‌برداری رسید که هزینه تهیه این دستگاه و ساخت ساختمان آن با احتساب ارز چهار هزار تومانی، دو میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی ایلام ملزم به پذیرش بیماران کرونایی شدندتهران| رکوردزنی 9 باره کرونا در مهرماه/ بستری بیش از 6000 مبتلا در بیمارستان‌‌های استان‌شیوع نگران‌کننده و صعودی کرونا در سیستان و بلوچستان / ‌بیمارستان‌ها‌ مملو از بیماران بدحال است

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: روزانه 25 مورد برای تصویربرداری به شهرستان‌های دیگر اعزام می‌شدند که با افتتاح و راه‌اندازی این بخش در بیمارستان سینا می‌توان خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه کرد.

استاندار خوزستان به تکمیل مرکز اورژانس بیمارستان سینا اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان اقدامات بسیار خوبی انجام داد که اورژانس جدید از جمله این اقدامات است.

وی در پایان بیان کرد: مرکز بخش جراحی این بیمارستان هم در حال راه‌اندازی است که امید می‌رود با نوسازی این بخش‌ها بتوان خدمتی دیگر در راستای سرویس‌دهی به بیماران انجام شود.

انتهای پیام/342/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان سینا راه اندازی سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

 آئین اهدای سند مالکیت به روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از ۷۵۶۰ سند مالکیت روستای استان خوزستان با حضور  حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس دادگستری کل خوزستان ، اصل فرماندار شهرستان اندیمشک ، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران محلی و استانی در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

بابایی رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۳۶۰ جلد سند مربوط به شهرک بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک صادر شده است، گفت: در این شهرک، اختلاف بین دستگاه‌های منابع طبیعی، اوقاف، آبخیزداری و بنیاد مسکن مانع صدور سند بود که پس از حدود نیم قرن  حل شد.

زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: اسناد مالکیت در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی داشته است و روند صدور اسناد مالکیت طی چند سال اخیر با رشد بیش ۵۰ درصدی به همت همه مسؤلین و مردم صورت گرفته است.

در این آئین به طور نمادین سند مالکیت به تعدادی از اهالی محترم شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای دونه امیدیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون