Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:45:17 GMT

سردار شهید سلیمانی منادی وحدت در جهان اسلام بود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۸۸۳

سردار شهید سلیمانی منادی وحدت در جهان اسلام بود

حجت الاسلام دیلم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق کامل استکبارستیزی و منادی وحدت در جهان اسلام بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» ظهر امروز(پنج شنبه ۸ آبان) در مراسم گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت امسال باید از چند جهت مورد توجه قرار گیرد و گرامیداشت این هفته باید بهتر و بیشتر از سال های گذشته انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به تقارن هفته وحدت با ۱۳ آبان روز استکبارستیزی اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع باید در تمامی برنامه های هفته وحدت برجسته شود. 

 

حجت الاسلام دیلم افزود: امسال سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی که به عنوان مصداق کامل استکبارستیزی و منادی وحدت در جهان اسلام بودند در جمع ما نیستند و در هفته وحدت امسال نام و یاد تمامی شهدا از جمله شهید سلیمانی باید در این ایام گرامی داشته شود.

 

وی ابراز داشت: برخی از سران کشورهای عربی صلح نامبارکی با رژیم غاصب اسرائیل داشتند و عادی سازی روابط را ترویج کردند که در هفته وحدت امسال باید به این مهم نیز پرداخته شود.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و حمایت و تأیید رئیس جمهور فرانسه از این اقدام شنیع اشاره کرد و یادآود شد: همه مسلمانان باید در محکومیت این اقدام خصمانه یک صدا فریاد بزنند و از مقدسات اسلام دفاع کنند.

 

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: بیانیه مجامع حوزوی ما به سراسر کشور ارسال شد تا علمای ما  به عنوان پیشقدم، الگو و مبلغ در امر سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا باشند.

 

وی افزود: ۶ گروه توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به محل های برگزاری نماز جمعه ارسال شدند و ضمن قرائت بیانیه بر رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی تاکید کردند.

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار شهید سلیمانی راهبرد هفته وحدت گرامیداشت هفته وحدت هفته وحدت حجت الاسلام دیلم حجت الاسلام هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد+ عکس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

حجت الاسلام رئیسی و اعضای هیئت همراه در پایگاه هوایی نورخان که فرودگاه ویژه مهمانان بلندپایه خارجی به شمار می‌رود، از سوی ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند.

مراسم ورود هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران و استقبال از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به صورت مستقیم از تلویزیون ملی پاکستان پخش شد.

قرار است تا ساعتی دیگر محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری به طور رسمی از حجت الاسلام رئیسی استقبال کند.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت حجت الاسلام رئیسی را همراهی می‌کنند.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با «آصف علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن قرار است با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

همزمان با سفر رسمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به پاکستان و به نشانه دوستی و همسایگی دو کشور، یک خیابان در شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد+ عکس
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است