Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:12:29 GMT

لیست قیمت شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۸۹۰

لیست قیمت شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا

مجموعه وگ ایران بی همتا در زمینه تولید انواع شیرآلات صنعتی و فلنج های فولادی فعالیت دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بازار اتصال، محصولات این برند بیش تر در صنایع پتروشیمی، گاز، نفت، آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند.

تمام شیرآلات چدنی که در این کارخانه تولید می شود، تحت کنترل و نظارت های لازم به وسیله گروه کنترل مستقر در کارخانه قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت لیست قیمت شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا، و دیگر انواع شیرآلات چدنی و برنجی مورد استفاده در صنعت و ساختمان با کارشناسان فروش فروشگاه بازار اتصال bazaretesal.com تماس حاصل نمایید.

جهت خرید شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا و دریافت لیست قیمت می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه بازار اتصال / گنجینه سازه تماس حاصل نمایید.

لیست شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا

برای خرید انواع شیرآلات چدنی اینجا کلیک کنید.

نام محصول

سایز

نوع

شیر سوپاپی وگ ایران 90 درجه

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیر سوپاپی وگ ایران صاف

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیر فشارشکن وگ ایران

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیر تخلیه هوا وگ ایران تک روزنه کوچک

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیر تخلیه هوا وگ ایران تک روزنه بزرگ

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیر تخلیه هوا وگ ایران دو روزنه

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیر آتش نشانی وگ ایران دفنی

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیر آتش نشانی وگ ایران ایستاده

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

قطعه قابل پیدا کردن وگ ایران

1.2 الی 40 اینچ

PN16

*

شیرفلکه کشویی وگ ایران زبانه فلزی

1.2 الی 24 اینچ

PN16

PN10

شیرفلکه کشویی وگ ایران زبانه لاستیکی

1.2 الی 24 اینچ

PN16

PN10

شیر یکطرفه وگ ایران دریچه ای

1.2 الی 24 اینچ

PN16

PN10

شیر یکطرفه وگ ایران سوپاپی

1.2 الی 24 اینچ

PN16

PN10

شیر یکطرفه وگ ایران ویفری

1.2 الی 24 اینچ

دریچه استیل

دریچه برنحی

شیر یکطرفه وگ ایران وزنه ای

1.2 الی 24 اینچ

PN16

*

شیر یکطرفه وگ ایران فنردار

1.2 الی 24 اینچ

PN16

*

شیر صافی وگ ایران دنده ای

1.2 الی 24 اینچ

PN16

*

شیر صافی وگ ایران فلنج دار توری استیل

1.2 الی 24 اینچ

PN16

*

شیر پروانه ای وگ ایران دریچه چدنی

2 الی 6 اینچ

PN16

PN10

شیر پروانه ای وگ ایران دریچه استیل

2 الی 6 اینچ

PN16

PN10

شیر پروانه ای وگ ایران ویفری گیربکس دار دریچه استیل

2 الی 6 اینچ

PN16

PN10

شیر پروانه ای وگ ایران ویفری گیربکس دار دریچه چدن

2 الی 6 اینچ

PN16

PN10

بازار اتصال / گنجینه سازه بورس لوله، اتصالات و شیرآلات صنعتی و ساختمانی واقع در بازار آهن شادآباد تهران آماده ارائه خدمات فروش با بهترین قیمت می باشد.

پیش فاکتور اقلام مورد نیاز شما در سریع ترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

جهت دریافت لیست قیمت شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا با ما تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۶۶۶۴۴۹۹۹ خط ویژه

۰۹۱۲۵۰۸۱۳۵۱ تلفن همراه

همچنین با عضویت در کانال تلگرام از قیمت بروز انواع شیرالات چدنی و تمام محصولات مطلع خواهید شد.

آدرس کانال تلگرامی بازار اتصال: t.me/bazaretesal

معروف ترین برندهای شیرآلات چدنی

در حال حاضر کشور ما با توجه به پیشرفتی که در زمینه تاسیسات داشته است، به یکی از برترین کشورها در زمینه تولید شیرآلات چدنی تبدیل شده است.

از معروف ترین برندهایی که در این حوزه فعالیت دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

. شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا

. شیرآلات چدنی وگ امید گلستان

. شیرآلات چدنی فاراب

. شیرآلات چدنی میراب

. شیرآلات چدنی مهاب

همواره کارشناسان فروش و مشاورین مجرب فروشگاه بازار اتصال / گنجینه سازه در تلاشند تا شما را در زمینه تکمیل اطلاعات در زمینه لوله، اتصالات و شیرآلات صنعتی و ساختمانی راهنمایی نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرآلات بازار اتصال لیست قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف

لوله جدارچاه کالوپ در ضخامت‌های متنوعی همچون 5، 6 و 8 میلی‌متر به بازار عرضه می‌شود و هرکدام از آن‌ها برای مصارف خاصی کاربرد دارند که باید با رعایت نکات و استانداردهای لازم در محل مورد نظر قرار بگیرند. قیمت این لوله را در جدول زیر مشاهده میکنید :

آشنایی بیشتر با لوله جدارچاه کالوپ

لوله کالوپ یک ساختار فنی پیشرفته است که در حوزه مهندسی عمران و سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم سازه‌ای شامل لوله‌های بسته به شکل حلقه است که به صورت عمودی در ارتفاع ساختمان نصب می‌شوند و قابلیت چرخش یا چرخش کامل را دارا هستند. لوله کالوپ به واسطه خصوصیات منحصر به فرد خود، در طراحی و ساخت سازه‌های بلند، ابرسازه‌ها و سیستم‌های انتقال افقی بار، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

با توجه به اینکه لوله کالوپ قابلیت چرخش کامل دارد، می‌توان از آن در سیستم‌های انتقال افقی بار نیز استفاده کرد. در این پژوهش، کاربردهای لوله کالوپ در سازه‌های افقی مانند پل‌ها، برج‌ها و سازه‌های مهندسی دریایی را بررسی می‌کنیم. همچنین، مزایا و محدودیت‌های استفاده از لوله کالوپ در این بخش از سازه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

در واقع لوله‌های جدارچاه که ساخت مجموعه کالوپ هستند، این قابلیت را دارند تا مسیری برای حرکت سیالات از چاه‌های حفرشده به سطح زمین ایجاد کنند و ازطرفی مانع از فروریختن آن‌ها شوند.

این محصول در ابعاد متنوعی ساخته می‌شود که ازنظر قطر و ضخامت نیز تفاوت‌هایی با هم دارند تا این امکان را فراهم کرده که از چاه‌هایی با عمق و اندازه مختلف در برابر فشار سیال به‌خوبی محافظت کنند.

فرایند تولید لوله جدار چاه

در صنایع فولادی برای ساخت لوله‌های جدارچاه از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند که به‌کارگیری این فرایندها باعث می‌شود تا ویژگی‌های ساختاری و مکانیکی لوله دستخوش تغییر شود. به‌طور کلی شیوه‌های ساخت شامل موارد زیر هستند:

نورد: برای ساخت لوله‌های جدارچاهی امکان استفاده از فرایندهای نورد گرم یا سرد وجود دارد که در این حالت بیلت‌های استوانه‌ای را با عبور از روی غلتک‌ها و به کمک سنبه سوراخ‌کاری می‌کنند. اسپیرال: در این روش لبه‌های ورق فولادی را به‌صورت مارپیچ یا فنری به هم وصل می‌کنند که این کار با استفاده از جوش پودری و اتوماتیک انجام می‌شود. دیگر عملیات‌های مورد نیاز برای صیقلی‌کردن محصول نهایی و همچنین افزایش مقاومت و سختی لوله، شامل نورد و آنیلینگ است. خم‌کاری: درصورتی‌که قرار باشد از روش خم‌کاری برای تولید لوله جدارچاه استفاده شود باید با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی ورق‌های فولاد به‌شکل استوانه‌ای خمیده شوند تا لبه آن‌ها را با جوشکاری به هم وصل کنند.

هرکدام از این روش‌ها مزایای مختص به خود را دارند که باید گفت به‌طور کلی لوله اسپیرال با توجه به مقاومت بالا، انعطاف‌پذیری و دیگر مشخصات فنی منحصربه‌فرد مورد توجه بسیاری از صنایع قرار می‌گیرد.

ویژگی های اصلی لوله جدارچاه

در هنگام ساخت لوله‌های جدارچاه از استانداردهای خاصی پیروی می‌شود که کیفیت و کارایی این محصول را تعیین می‌کند. می‌توان گفت که مهم‌ترین مشخصه‌های این نوع لوله شامل موارد زیر است.

کیفیت بالای لوله های جدارچاه

برای ساخت این محصول از مواد اولیه مختلفی شامل فولاد، نیکل و کروم استفاده می‌شود که از کیفیت بالایی برخودار هستند و در نهایت روی تعیین کیفیت لوله نیز تاثیر زیادی می‌گذارند.

در واقع یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا در هنگام حفر چاه از این لوله‌ها استفاده زیادی شود، ساختار مستحکم و کیفیت بالای بدنه است که حفظ شرایط پایدار در این سازه را تضمین می‌کند.

مقاومت مطلوب در برابر سایش

بدنه لوله جدارچاه به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که در برابر سایش ناشی از عبور سیالات مقاومت بالایی را نشان می‌دهد که معمولا استفاده از سرامیک و کامپوزیت برای پوشش‌های داخلی به بهبود این ویژگی کمک زیادی می‌کند.

عدم نشتی در لوله های جدار چاه

تا پیش‌از اینکه لوله جدارچاه در دسترس کاربران قرار بگیرد معمولا آزمایش‌های متعددی برای اطمینان از آب‌بندی مناسب محصول انجام می‌شود تا مانع از بروز هرگونه نشتی شود.

طول عمر مناسب لوله های جدارچاه

از دیگر مشخصه‌های مهمی که باید در هنگام استفاده از لوله‌های جدارچاه در نظر گرفت، طول عمر بالا است و به شما اطمینان خاطر می‌دهد که تا مدت‌زمان زیادی نیاز به تعویض آن‌ها نداشته باشید.

جنس مواد اولیه مصرفی و سطح کیفی آن‌ها به‌طور معمول مهم‌ترین تاثیر را در طول عمر لوله‌های جدارچاه دارند که برای جلوگیری از تعویض زودهنگام لوله‌ها باید به این موارد اهمیت داد.

مقاومت بالا در برابر فشار

لوله‌های جدارچاه دارای مقاومت مکانیکی بسیار خوبی هستند که این ویژگی قابلیت تحمل فشار سیال و وزن سازه‌های ساخته‌شده روی چاه را به‌خوبی برای شما فراهم می‌کند.

از سری عواملی که این قابلیت را دارند تا سطح مقاومت لوله جدارچاه را تعیین کنند باید به مواردی همچون انتخاب جنس و ضخامت لوله با توجه به عمق چاه، فشارهای واردشده و نوع سیال اشاره کرد.

قابلیت جوشکاری

در هنگام انجام پروژه‌های مختلف در صنایع ساختمان‌سازی، نفت، گاز و پتروشیمی که نیاز به انتقال سیال دارند، ممکن است به‌دلایلی لازم باشد تا چندین قطعه فولادی را به بکدیگر جوش دهند.

این مسئله در هنگام استفاده از لوله جدارچاه نیز قابل مشاهده است و درصورتی می‌توان با اطمینان کامل از سلامت قطعات و عدم بروز نشتی، این کار را انجام داد که لوله‌ها قابلیت جوشکاری مناسبی داشته باشند.

در همین راستا باید گفت که لوله‌های جدارچاه کالوپ با برخوداری از قابلیت جوشکاری، امکان استفاده برای کاربردهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانید سازه فلزی مستحکمی را با طول مورد نیاز خود بسازند.

امکان نصب آسان لوله های جدارچاه

در بسیاری از پروژه‌ها می‌توان به‌راحتی این لوله‌ها را بدون ایجاد مشکلات جدی در محل خود قرار داد که این مسئله به‌دلیل برخوداری از ویژگی نصب آسان در لوله‌های جدارچاه است.

شایان ذکر است که لوله‌های جدارچاه با استفاده از انواع اتصالات به یکدیگر وصل می‌شوند و در مواقعی که مسیر قرارگیری سازه فلزی دارای پیچیدگی باشد، این مورد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

کاربردهای لوله جدارچاه کالوپ

همانطور که فولادینو بیان کرده است : در حالت کلی می‌توان گفت که لوله‌های کالوپ برای کمک به سیستم آبرسانی کشور تولید می‌شوند و در تجهیزات مربوط به این سیستم به کار برده می‌شوند. علاوه بر این، محصولات لوله کالوپ در صنایع مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی نیز کاربرد دارند و در لوله‌کشی‌های مربوط به این صنایع به کار گرفته می‌شوند.

از طرف دیگر از این لوله‌ها با جنس خاص به عنوان لوله‌های جدار چاهی استفاده می‌کنند. قرار دادن این لوله‌ها بعد از حفر چاه، مانع از ریزش دیواره‌های چاه می‌شوند. همچنین از آلوده شدن آب چاه نیز در شرایط مختلف جلوگیری می‌کند.

به‌طور کلی مهم‌ترین کاربردهایی که می‌توان برای این نوع لوله در نظر گرفت شامل جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، دسترسی به منابع زیرزمینی، استخراج نفت و گاز و دفع فاضلاب است.

جمع‌بندی

لوله جدارچاه یکی از محصولات صنعتی است که برای هدایت سیالات مختلف و محافظت از مسیر چاه مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به نوع نیاز پروژه در ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شود.

قطر دهانه این محصول معمولا بین 6 تا 16 اینچ متغیر است که می‌توان ضخامت‌های 4، 5، 6، 8 و 10 میلی‌متری را برای آن‌ها در نظر گرفت. به‌طور کلی استفاده از این محصول مزایای زیادی به‌همراه دارد.

دیگر خبرها

  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • قیمت زعفران نجومی شد
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت