Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف اکبر محمدی و عبدالله ویسی حالا دیگر علنی شده است

عبدالله ویسی و محمدی روز به روز از هم دورتر می شوند و این وسط برخی تحرکات رسانه ای هم به اختلاف میان آنها دامن می زند.

به گزارش طرفداری، عبدالله ویسی که به حالت قهر دیگر در تمرین پیکان شرکت نکرد، به شدت از تصمیم های اکبر محمدی شاکی است. به گفته یک منبع آگاه، با وجود تاکید ویسی به حفظ بازیکنان پیکان، مهره های موثری چون شهریار مغانلو، فراز امامعلی، سعید واسعی، مهران موسوی و امیرحسین کریمی از پیکان جدا شدند اما آنچه ناراحتی ویسی را در پی داشته ناکامی بیشتر باشگاه در جذب نفرات اصلی لیست خرید او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال ویسی برای دروازه پیکان حقیقی یا فروزان را می خواست که باشگاه هیچ یک از این دو را جذب نکرد و دریس از لیست سوم ویسی جذب شد.
به گفته یکی از دستیاران ویسی، در هیچ پستی اولویت های اول و دوم ویسی جذب نشدند و در عوض بازیکنانی با باشگاه قرارداد بستند که مدنظر سرمربی نبودند.
ویسی که هنوز با پیکان قرارداد رسمی ندارد، از این موضوع که باشگاه هنوز با او و دستیارانش ابراهیم میرزاپور و احمد کعبیانپور قرارداد نبسته، شاکی است ولی گویا موضوع از این هم حادتر است چراکه یک بازیکن پیکان می گوید: ما ۶ بازی دوستانه داشتیم اما حتی یکی از این ۶ بازی هم آنالیز نشد، وقتی از کادرفنی دلیل را پرسیدیم گفتند باشگاه هنوز با آنالیزورهای ویسی قرارداد نبسته است.
مورد بعدی اختلاف بر سر تشکیل کمیته فنی است. ویسی از این شاکی است که اکبر محمدی یک کمیته فنی تشکیل داده که غیر از سیامک رحیم پور، سایر اعضای آن از لخاظ سابقه فوتبالی در سطح لیگ یک هم نیستند. ویسی تصور می کند مدیریت جدید باشگاه این کارها را انجام داده تا او قهر کند و برود.
جرقه اول دلخوری ها هم از پرداخت نشدن پاداش بقای تیم شروع شد. مدیریت قبلی قول پاداش بقا داده بود که مدیر جدید این پاداش را نپرداخت و حتی بازیکنانی که از پیکان رفتند، ۲۰ درصد هم جریمه شدند!
اختلاف ها روز به روز در حال بیشتر شدن است و ویسی تصور می کند باشگاه به یک سری رسانه ها خط داده که زمینه قطع همکاری با او را فراهم کنند.
پیکان به شدت در حال حرکت به سوی بحران است و به نظر می رسد تا اکبر محمدی و عبدالله ویسی رودررو حرف نزنند، این بحران تمام نمی شود و بعید هم نیست که کار را به جایی برساند که هر دو طرف به ایران خودرو بگویند پیکان یا جای من است یا جای طرف مقابل!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عبدالله ویسی اکبر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!