Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند کلاهبرداری سازمان یافته تهیه چک های بانکی و جعل اسناد در استان آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی، بیش از ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند کلاهبرداری سازمان یافته تهیه چک های بانکی و جعل اسناد در استان مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر بررسی های انجام شده و مدارک موجود در پرونده، متهمان اقدام به کلاهبرداری، جعل اسناد، تهیه و خرید و فروش چک های بانکی بلامحل نموده اند و تاکنون بیش از ۴۵ هزار فقره چک های برگشتی به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال از باند مذکور کشف گردید. 

وزارت اطلاعات به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری 113 وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ " علی اکبر قلی پور" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام درامیرآباد بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه امیرآباد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در این ارتبتط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: این افراد در تحقیقات پلیسی به سرقت ۱۳ فقره احشام شامل سرقت ۵ راس میش، ۵ راس گوسفند و ۳ راس بره اعتراف کردند.

سرهنگ قلی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • ضربه بهره ۳۰ درصدی بانک‌ها به «جهش تولید»/ رشد بهره بانکی مشارکت در تولید را تحقیر می‌کند
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی در محمودآباد
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در کرج
  • فیشینگ کار حرفه‌ای در بهارستان به دام افتاد