Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@08:40:18 GMT

کشف 20 تن شکر احتکار شده در شهریار

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۱۱۶

کشف 20 تن شکر احتکار شده در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 20 تن شکر احتکار شده در سعیدآباد شهریار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری در ارتباط با کشف 20 تن شکر احتکار شده در سعیدآباد شهریار اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار کالاهای اساسی و به دنبال دریافت گزارش مردمی در خصوص احتكار مقادیر قابل توجهی شکر در یک انباری در منطقه سعیدآباد، مأموران پلیس آگاهی استان با انجام بررسی‌های میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافته و دستگیری محتکران را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام هماهنگی قضائی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی و همراهی کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت، مأموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از این انبار، موفق به کشف 20 تُن شکر فاقد مجوز و مدارک قانونی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و تحویل وی به اداره تعزيرات حکومتی شهريار گفت: کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده را 2 میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/4105

منبع: آنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران سعیدآباد شهریار کشف شکر احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی