Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر فخری روز پنجشنبه در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله در شهرستان مهدیشهر استان سمنان بیان کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم روستای فولادمحله وظیفه مسئولان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم شریف روستای فولادمحله در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی مربوط استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برگزاری جلسات منظم و خوب هفته‌های گذشته با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فولادمحله،‌ برخی از مشکلات زیرساختی ناشی از بالاآمدن آب در منطقه در روزهای گذشته برطرف شد.
وی خاطر نشان کرد: در جلسات گذشته به مردم فولادمحله قول دادم که به منطقه سفر خواهم کرد تا از نزدیک ارزیابی هایی از میزان خسارت‌ها به دلیل بالاآمدن آب و دیگر مشکلات داشته باشم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده ۲ میلیارد اعتبار برای لایروبی قنات روستای فولادمحله در نظر گرفته شد و اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان هم از محل ماده ۵۸ مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای رفع مشکل زیرساختی در این روستا در نظر گرفته است‌.
فخری گفت: از محل ماده ۱۶ هم اعتباراتی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان برای لایروبی قنات و رفع دیگر مشکلات زیرساختی روستای فولادمحله در نظر گرفته شد.
وی اضافه کرد: برای لایروبی قنات بیل مکانیکی از سوی شرکت آب منطقه‌ای سمنان تامین خواهد داشت و اداره کل مدیریت بحران استانداری پیگیری های لازم را برای هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای تسریع در رفع مشکل اهالی روستای فولادمحله انجام دهد.
فخری گفت: رفع مشکلات روستای فولادمحله عزم تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان را می‌طلبد و همه به نوعی برای رفع این مشکلات وظیفه دارند.
وی ادامه داد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در شنبه هفته آینده بار دیگر به روستای فولادمحله سفر خواهد کرد تا از نزدیک بر اجرای طرح های مصوب نظارت داشته باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: فرماندار شهرستان مهدیشهر هم به منظور بررسی و پیشرفت فیزیکی طرح های زیرساختی در حال احداث یک هفته دیگر به روستای فولادمحله سفر داشته باشد.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور سمنان حوادث طبیعی مدیریت بحران مهدی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور سمنان حوادث طبیعی مدیریت بحران مهدی شهر سازمان مدیریت بحران کشور سمنان حوادث طبیعی مدیریت بحران مهدی شهر اخبار کنکور روستای فولادمحله دستگاه های اجرایی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشدار بارش‌های رگباری در مناطق جنوب و شرق استان صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا اخرشب اعلام آماده باش کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شدت بارش‌های رگباری و تند باد طی امروزعصر تا شب در شهرستان‌های نائین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز،
شهرضا، دهاقان، سمیرم، بخش انارک، بخش مهاباد وچوپانان پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به بارش‌های چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها و مستعد بودن شرایط سیلاب‌های محلی در مناطق ذکر شده، مدیریت بحران استان اصفهان تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها و آمادگی اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، شرکت‌های امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه‌ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها را ابلاغ کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تأمین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری را ضروری دانست و گفت: شهروندان باید از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان خودداری کنند.

وی گفت: پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها،
حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ضروری است.
شیشه فروش با تاکید بر لزوم عدم استقرار، توقف و تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، پیشگیری و کنترل آبگرفتگی در معابر شهری دهانه پل‌ها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پل‌ها و بازگشایی مسیر رودخانه‌ها گفت: همچنین تخلیه اضطراری سکونتگاه‌های روستاهای در معرض خطر سیل ضروری است.

کد خبر 6088639

دیگر خبرها

  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی