Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@12:03:41 GMT

کشف ۳هزار قطعه دلار تقلبی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۲۲۹

کشف ۳هزار قطعه دلار تقلبی

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ 29 شهریور ماه امسال گزارشی توسط شهروندان با موضوع فروش دلارهای تقلبی در میدان تجریش به پلیس آگاهی تهران اعلام شد و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان موفق شدند فردی به نام "هوشنگ" را دستگیر و در بازرسی‌های بدنی از وی دو هزار قطعه دلار تقلبی کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و گفت مدتی است دلارهای تقلبی را از دو مسئول یک شرکت بازرگانی در حوالی بلوار کشاورز می‌خرد و با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروشد.

پس از شناسایی شرکت بازرگانی، با هماهنگی‌های قضائی هر دو مسئول شرکت در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی از داخل گاوصندوق شرکت، یک هزار قطعه دلار تقلبی کشف شد.

سرهنگ سید علی شریفی؛ رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با دستگیری نفرات اصلی این باند مشخص شد که دلارها تقلبی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده و قرار بوده با قیمت بسیار پایینی از طریق واسطه‌ها فروخته شود.

به گفته این مقام انتظامی، متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی دراختیار این پایگاه قرار دارند.

پربیننده ترین فروش موتور ۸۰میلیونی فقط ۶میلیون! جزییات ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در آبادان اقدام زشت ۲زن جوان در تهران+عکس خودکشی در چالش مومو از شایعه تا واقعیت +عکس «پاکت پول» عروسی را عزا کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ دلار قیمت دلار دستگیری دلار تقلبی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف برنج تقلبی در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ علی داداش تبار گفت: در راستای مقابله با کالا‌های تقلبی و کلاهبرداری در ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی از وجود محل تهیه و توزیع برنج‌های تقلبی در سطح شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالا‌ها را در یک انبار شناسایی و با هماهنگی قضائی و همکاری بازرسان جهاد کشاورزی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی بابل گفت: ماموران در بازرسی انجام شده یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی نامرغوب با برنج‌های مرغوب ایرانی تخلیط گردیده بود را کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به دستگیری یک نفر متهم و معرفی وی به مرجع قضایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین پیشگیری از سوء استفاده از اقلام مورد نیاز توسط سودجویان، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • کشف برنج تقلبی در بابل