Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلائی با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات پیرامون حرم در ماههای آینده دیده می شود که موجب افتخار ما در خدمت رسانی به زائر است، گفت: نگاه مدیریت شهری تکمیل زیرساختها و ایجاد فضا برای زائرین و مجاورین است.


به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلایی» امروز پنج شنبه (۸ آبان) در مراسم افتتاح همزمان ۳۵ پروژه شهری بیان کرد: از روز اول حضور در مدیریت شهری با رویکرد تاکید بر زیرساخت ها کار خود را آغاز کردیم که موفق بوده است و این تمرکز خود را بر کار در حوزه زیرساختها ، اجتماعی و فرهنگی و مورد خاص مردم گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار مشهد با بیان اینکه در زمانه ای که حواشی مثل هر مانع دیگری بر سر راه ما قرار دارد ما باید به آن بی توجه باشیم و مسئله کار را در نظر بگیریم؛ گفت: در موضوع بافت اطراف حرم مطهر رضوی همین قائده نیز حکم فرما است و نگاه مدیریت شهری تکمیل زیرساختها و ایجاد فضا برای زائرین و مجاورین است.

 

کلایی بیان کرد: ما در بسیاری از پروژه ها یک درصد هزینه اجرا می کنیم و ۹۹ درصد هزینه تملک دادیم که کاملا طبیعی است و اگر کسانی که روند اجرای پروژه در بافت پیرامونی حرم مطهر  را ملاحظه می کنند منصف باشند عملکرد ما را قابل دفاع می بینند.


 
وی با اشاره به سه نکته گفت: معتقدیم قلب ایران مشهد و قلب این شهر حرم امام هشتم (ع) و رگ و پی تمام شهر به حرم است و دیوار حرم فقط محدوده خدمت به زائرین نیست و پروژه ما حرم شهر رضوی است و اولویت ما زیرساخت و ایجاد مسیر تشرف و  فضاهای مناسب برای زائران و مجاوران است.

 

شهردار مشهد با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات پیرامون حرم در ماههای آینده دیده می شود که موجب افتخار ما در خدمت رسانی به زائر است؛ افزود: ما اهل حاشیه نیستیم اینکه میدانیم چکار باید بکنیم و میدانیم چکار داریم می کنیم کافی است، منکر نبود ضعف نیستم ولی ابنکه ما میدانیم چکار می کنیم و روی ان پایمردی داریم کافی است.

 

کلایی افزود: پروژه حرم شهر رضوی که پروژه اصلی و هویتی مشهد در ایجاد زیرساختها است با قدرت ادامه میدهیم و نتایج آن در آینده نزدیک مشاهده می شود و ما معتقدیم زمینه آماده است و عزم ما جزم است و همدل و هم نظریم.

 

وی با بیان اینکه رفتن ما به سمت حاشیه نقطه مرگ ما است؛ افزود: ما به هر کسی که در این مسیر جلو می رود کمک می کنیم و در این موضوع عناصر مختلف از جمله نمایندگان مجلس، دادگستری استان، شورای شهر و... دست به دست هم خواهند داد.

 

 

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلایی شهردار مشهد شارستان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شهروندخبرنگار،عدم تکمیل زیرساختها در نقده
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود