Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به تاثیر تورم و بالا رفتن قیمت ها در روند هزینه ها گفت: با توجه به تورم موجود قرار شد تا اصلاحیه ای به منظور تغییر میزان بودجه لازم برای ساخت منازل تنظیم شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه چهار شنبه هفتم آبان ماه در جلسه بررسی جا به جایی واحد های آسیب دیده در زلزله مسجد سلیمان با اذعان به کند بودن روند انجام کار ها اظهار کرد: روند پیشرفت کار ها در مسجدسلیمان به دلیل شیوع ویروس کرونا و دیگر مشکلات مطابق انتظارات نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اداره آب و فاضلاب و برق هم باید با آخرین برآورد و در نظر گرفتن کاملا منطقی حداقل ها هزینه های لازم را مشخص کنند تا با این حساب بنیاد مسکن نیز بتواند کمکی انجام دهد.

استاندار خوزستان با اشاره به تاثیر تورم و بالا رفتن قیمت ها در روند هزینه ها، افزود: با توجه به تورم موجود قرار شد تا اصلاحیه ای به منظور تغییر میزان بودجه لازم برای ساخت منازل تنظیم شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: از بنیاد مسکن تقاضا داریم تا در مورد شهرک ولیعصر(عج) و امام رضا(ع) و منطقه تلخاب کار را با سرعت و جدیت بیشتری پیش ببرد تا شاهد نتایج بهتری باشیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر تشکیل جلسات در راستای پیگیری در مورد آخرین وضعیت منازل آسیب دیده در زلزله مسجد سلیمان توسط اداره بحران و معاونت عمرانی استانداری، تصریح کرد: مسجد سلیمان مستحق کیفیت خدمات، جدیت و سرعتی که در مناطق سیل زده ارایه شده است، می باشد و همه باید با همکاری و همدلی و تشکیل دو جلسه در ماه و بررسی آخرین مسایل مسجدسلیمان در این مسیر کوشا باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه مسجدسلیمان استانداری خوزستان برنا خوزستان منازل زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۵ ریشتری در خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ در مقیاس ریشتر استان خوزستان - حوالی سالند را در ساعت ۱۳:۲۸.۵۲ لرزاند. 

این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • زلزله ۴.۵ ریشتری در خوزستان
  • زلزله در خوزستان