Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیفیت پایین  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت خوب کد ویدیو دانلود فیلم اصلی عصرایران - فاطمه علی اصغر؛ این روزها مهاجران بسیاری از ایران و سوریه و افغانستان به امید رسیدن به زندگی بهتر جان خود را در مرزهای صعب‌العبور از دست می‌‌دهند یا در کمپ‌های مرزی گرفتار مصائب می‌شوند اما تاریخ همیشه این‌‌طور نبوده و زمانی از کشورهای دیگر راهی مرزهای ایران و سوریه می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیش از یک قرن پیش خانواده مادری ماندانا پس از فروپاشی عثمانی و نسل‌کشی انورپاشا از ترکیه راهی ایران شدند. داستان این مهاجران یادآور مهاجران امروز ایران و سوریه و ترکیه به یونان است. بیشتر بخوانید: نصب بیش از ۲۰۰ هزار پرچم سفید در آمریکا براي قربانيان كرونا (فیلم) دستگیری ۲۵ نفر از اعضای باند اختلال در بازار ارز و طلا (فیلم) تاریخ تولد لاکچری از چه زمانی مُد شد؟ (فیلم) از زبان مردم؛ شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون؟ (فیلم) تعقیب مرگبار یک بز کوهی نر توسط آفرودبازان در کویر مرنجاب (فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/0039u4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترکیه مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند

به گزارش خبرآنلاین این وزارت در خبری در مورد برگشت مهاجرین از ایران گفته که این افراد به گونه‌ی جبری و داوطلبانه به تاریخ ۳۱ ماه فروردین و اول ماه اردیبهشت از مرز اسلام‌قلعه به کشور بازگشته‌اند.

وزارت امور مهاجرین همچنین افزوده که روز گذشته (یکشنبه ۲ اردیبهشت) ۱۲۵ خانواده افغانستانی که تعداد مجموعی آنان ۶۷۳ تن می‌شوند، به‌صورت اجباری از پاکستان اخراج و از طریق تورخم و سپین‌بولدک به کشور برگشته اند.

به گفته این وزارت، مهاجرین برگشت‌کننده برای دریافت کمک، به دفاتر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898404

دیگر خبرها

  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • مهاجران افغانستانی می‌توانند گواهینامه رانندگی بگیرند؟
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • درخت بی سایه مستندی برای فرزندان مهاجرین افغانستانی