Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام با افزودن ۳۱۴ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹، شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۱۵۶۱۶ نفر رسیده است.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۳۱۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در سطح استان ایلام شناسایی شده است.

وی  با بیان اینکه تا کنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایلام به ۱۵۶۱۶ نفر رسیده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ، ۷ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در سطح استان ایلام داشته ایم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۳۶۵ نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده اصولی از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات مهم‌ترین توصیه‌های بهداشتی برای در امان ماندن از خطر مبتلا شدن به کرونا است.

گفتنی است از ۷ مورد فوتی امروز، ۳ مورد مربوط به شهرستان ایلام ، ۲مورد مربوط به شهرستان چرداول و ۲ مورد نیز مربوط به شهرستان ملکشاهی می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی فعالیت سامانه بارشی ضعیف تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید گاهی تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خوزستان خواهد شد.

وی اضافه کرد: بارش در دیگر نقاط استان خوزستان به صورت رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. همچنین از روز سه‌شنبه همچنان در ارتفاعات استان رگبارهای پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: تا فردا با توجه به جریانات جنوبی افزایش رطوبت و کاهش دید ناشی از آن در مناطق جنوبی، ساحلی و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: از اواسط امروز تا اواخر چهارشنبه نیز وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان متوسط تا نسبتاً شدید خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک محلی و موقتی در این مناطق نیز وجود دارد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۹ و ایذه با ۱۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۶ و حداقل به ۲۲.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6084341

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است