Web Analytics Made Easy - Statcounter

غریب آبادی گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت، نمایشگاه آثار دومین جشنواره ملی نگارگری آیات در بستر فضای مجازی برپا شد.

«محمود غریب آبادی»، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در این نمایشگاه مجازی آثار برگزیده دومین جشنواره ملی نگارگری آیات در بخش های نگارگری  و طراحی سنتی و نماز و نیایش به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه مجازی می توانند به نشانی https://golestan.farhang.gov.ir/fa/album/37613 مراجعه کنند.

 

غریب آبادی خاطرنشان کرد: طبق فراخوان اعلامی جشنواره مقرر بود نمایشگاه به صورت حضوری برپا شود، اما به دلیل شیوع بیماری کووید 19 و ضرورت توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، به صورت مجازی برپا شد.

 

وی اظهارداشت:آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نگارگری آیات به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی گلستان  در ساعت 22 پنج‌شنبه 23 مردادماه 99 برگزار و پخش شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره نگارگری آیات هفته وحدت برپایی نمایشگاه دومین جشنواره ملی نگارگری آیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر هنری از  ۷۲ هنرمند استان خوزستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

حمید صادق جولا افزود: درخت کُنار (سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه‌های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از ارزش‌های محیط زیستی و زیبایی‌شناسی درخت کُنار در استان خوزستان و با همکاری  انجمن هنر‌های تجسمی، شهرداری و  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دزفول برپا شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار کرد:در پایان نمایشگاه به هنرمندان، گواهی معتبر و به بازدید کنندگان یک اصله نهال کُنار اهدا می‌شود.  

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی  کُنار، درخت زندگی   تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آماده بازدید علاقمندان است.

 

دیگر خبرها

  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • غریب آبادی : هرگونه تعرضی را حتی اگر در قلمرو کشور ثالثی صورت بگیرد، پاسخ مستقیم خواهیم داد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی