Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:16:30 GMT

کمک‌ ۵ میلیاردی دانش‌آموزان در ایام کرونا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۶۲۶

کمک‌ ۵ میلیاردی دانش‌آموزان در ایام کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و توزیع هزار بسته معیشتی با عنوان دهه هشتادی های انقلابی که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، با اشاره به نقش هر فرد در جامعه، گفت: کشور تلاش دارد تا یک سرزمین عزتمند و مستقل باشد و اجازه ندهد کسی بدان چشم طمع داشته باشد لذا شروع و حرکت یک جامعه به سمت استقلال و هویت یافتن با حرکت افراد شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین اظهار کرد: مدرسه و محیط آموزش و پرورش در جهت حرکت به سمت استقلال بسیار مهم است، البته باید در نظر داشت که آموزش بدون پرورش افراد منجر به انحراف خواهد شد.

وی، مسئولیت پذیری را یکی دیگر از راه‌های سعادت یک جامعه دانست که می‌تواند باعث پیروزی و استقلال یک جامعه شود و از دانش‌آموزان خواست با مسئولیت پذیری در این مسیر قدم بردارند.

سردارنظری بیان کرد: هر جامعه ای که خدا محور باشد طبیعتاً دشمن نیز خواهد داشت، جامعه ای که دشمن نداشته باشد حیات ندارد، لذا باید دانست که دشمن داشتن موجب بزرگی آن جامعه و مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی جعفری، رئیس بسیج دانش آموزی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: حدود ۳۰۰ دانش آموز در طول دو ماه و در شش مرحله دوره یاوران انقلاب را گذراندند. همزمان با این مراسم نیز در یک هزار واحد مقاومت دانش آموزی در سراسر استان، مراسم بزرگداشتی در آستانه ۱۳ آبان برگزار می شود.

وی بیان کرد: از کمک‌های و تلاشهای دانش آموزان و واحدهای بسیج دانش آموزی در ایام کرونا می‌توان به جمع آوری ۳۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر، جمع آوری مبلغ نقدی و غیر نقدی به ارزش پنج میلیارد تومان و همچنین تولید شش هزار ماسک در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

گفتنی است، در حاشیه مراسم از فرماندهان منتخب بسیج دانش آموزی تقدیر و همچنین توسط سردار نظری از اپلیکیشن دانش آموزی نیمکت  رونمایی شد.

کد خبر 5059252

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 

مهران باهری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با قدردانی از خدمات ارزنده فرهنگیان، ارتقای سواد رسانه‌ای دانش آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی از سوی دانش آموزان، شناخت توانمندی‌های دانش آموزان و ایجاد ارتباط موثر و اثربخش بین اولیا و دانش آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان را از مهمترین اهداف راه اندازی پویش عطر اردیبهشت برشمرد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی می‌توانند در پویش عطر اردیبهشت شرکت کنند.

باهری افزود: دانش آموزان می‌توانند مراتب سپاس خود را  از معلمان در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه‌ای در قالب (word) به پیام رسان شاد به شماره ۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱ تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری ارسال کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس به ۳۰ اثر برتر پویش استانی دانش آموزی عطر اردیبهشت ۳ خبر داد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان