Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارنمای هیل نوشت روز پنجشنبه نوشت در حالی که جمهوری‌خواهان اکنون ۵۳ کرسی سنا را در اختیار دارند، میچ مک کانل دیروز (۷ آبان) در جمع هواداران خود در ایالت کنتاکی رقابت‌های انتخاباتی را به «نبرد سخت» تشبیه کرد.

وی ماه‌هاست که هشدار می‌دهد جمهوری‌خواهان رقابتی دشواری برای حفظ اکثریت خود در سنا خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته هیل، اگر دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند، تنها به کسب سه کرسی دیگر سنا نیاز خواهند داشت تا اکثریت را از آن خود کنند چرا که معاون رئیس‌جمهوری نیز عضو سنا بوده و کفه حزبی آن را به نفع دموکرات‌ها سنگین خواهد کرد.

اکثر قریب به اتفاق نظرسنجی‌ها که از سوی موسسات نظرسنجی، مراکز تحقیقاتی و رسانه ای آمریکا و سایر کشورها انجام شده، حکایت از آن دارد که جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شانس بالاتری نسبت به ترامپ برای پیروزی در این انتخابات دارد.

دور جدید انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر (روز سه شنبه هفته آینده مصادف با ۱۳ آبان ماه جاری) برگزار می شود.

برچسب‌ها حزب دموکرات آمریکا حزب جمهوری خواه آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ ایالت کنتاکی سنای آمریکا پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب دموکرات آمریکا حزب جمهوری خواه آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ ایالت کنتاکی سنای آمریکا حزب دموکرات آمریکا حزب جمهوری خواه آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ ایالت کنتاکی سنای آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به برخی اظهارنظر‌ها درباره تقسیم کمک نظامی آمریکا میان اوکراین و اسرائیل واکنش نشان داد.

او همچنین از ولودیمیر زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند.

کربی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد که هیچ سرباز آمریکایی در اوکراین نخواهد بود.

پیش از این موضوع تقسیم کمک نظامی آمریکا میان اوکراین واسرائیل مطرح شده بود که جمهوری خواهان کنگره با این ایده مخالفت کردند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طرح کلی طرح خود را برای انتقال کمک‌های خارجی مبنی بر چهار لایحه جداگانه کمک به اوکراین، رژیم‌صهیونیستی و تایوان و دیگر اولویت‌های امنیت ملی را ارائه و اعلام کرد که این لوایح جداگانه به رای گذاشته خواهد شد.

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر از کمک‌های ایالات متحده به اوکراین به ارزش ۶۱ میلیارد دلار که در ماه اکتبر توسط «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا رونمایی شد، مخالفت کردند. آنها تاکید داشته‌اند که این مبالغ می‌تواند خرج مصارف داخلی کشور شود و مسئله عبور مهاجران غیرقانونی از مرز با مکزیک اولویت بالاتری نسبت به جنگ اوکراین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود