Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر،گوست رانر یک تجربه هاردکور جذاب اکشن و پلتفرمر است که به‌تازگی عرضه شده و موفق شده تا واکنش‌های خوبی را از سوی رسانه‌های مختلف دریافت کند. اما اگر بخواهید از طریق eShop نگاهی به Ghostrunner بی‌اندازید، متوجه خواهید شد که این بازی از روی فروشگاه برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خب، به‌نظر می‌رسد که Cyberpunk 2077 تنها عنوان سایبرپانکی نبوده که اخیرا تأخیر خورده و پورت سوئیچ گوست رانر نیز چند هفته دیرتر منتشر می‌شود.

ناشر بازی یعنی 505Games به‌همراه سازنده آن (All In! Games) با انتشار بیانیه‌ای به‌طور رسمی این تأخیر را تأیید کردند. گفته شده که برای اجرای بازی در بهترین حالت بر روی نینتندو سوئیچ، تیم سازنده به زمان بیشتری احتیاج داشته است. هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده، اما این بازی در طی ماه نوامبر برای کاربران سوئیچ منتشر خواهد شد.

بازی Ghostrunner هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. همچنین تأیید شده که نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی نیز در سال 2021 منتشر می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازی ایکس باکس پلی استیشن 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • جنجال ایکس در هند
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • اپل اشتباهش را پذیرفت