Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@20:11:28 GMT

غذاهایی که باعث چین و چروک صورت می شوند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۷۹۲

غذاهایی که باعث چین و چروک صورت می شوند

دیدن اولین خطوط چین و چروک بر روی صورت پیش از ۵۰ سالگی برای هر خانم و یا اقایی می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. معمولا دلیل چین و چروک‌ها سن بالا شناخته می‌شود، اما وقتی در سن ۲۸ سالگی روی صورت خود چین و چروک دارید مقصرش شما و غذا‌هایی است که می‌خورید!

دو عامل اصلی وجود دارد که روند پیری پوست را ما ار تسریع می‌بخشد: یک قرار گرفتن در معرض نور خورشیدو دو رژیم غذایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بالا رفتن سن این اتفاق می‌افتد، اما مقصر صد در صد چین و چروک صورت نیست بلکه با استفاده از ضدآفتاب و رعایت رژیم غذایی کلی می‌توانید به چگونگی محافظت و بهبودی بدن و پوست خود کمک کنید.

اگرچه توجه به رژیم غذایی و رعایت آن بنظر کار ساده‌ای می‌رسد، اما کمک می‌کند تا متوجه شوید که چگونه برخی غذا‌ها می‌توانند بر روی پوست شما تاثیر بگذارند.

اما به یاد داشته باشید، هر فرد منحصر به فرد است و همه از داشتن این رژیم غذایی به طور یکسان و کامل بهره نخواهند برد.

سیب زمینی سرخ شده

نان سفید

شکر سفید

مارگارین

گوشت‌های فرآوری شده

لبنیات

نوشابه

قهوه

پخت و پز در حرارت زیاد

عدم مصرف فروکتوز

منبع: طلا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: چین و چروک پوست رژیم غذایی زیبایی پوست سبک زندگی پارسی خبر چین و چروک پوست رژیم غذایی چین و چروک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودآزاری با برخی رژیم‌های غذایی!

به گزارش خبرآنلاین،منصور رضایی متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در برنامه ساختمان پزشکان رادیو جوان با اشاره به برخی باورهای غلط در حوزه تغذیه بیان کرد: متأسفانه امروزه شاهد گسترش باورهای غلطی در میان عموم مردم هستیم که آنها را در نوع تغذیه و سبد غذایی به انحراف می‌کشاند. به طور مثال؛ بسیاری بر این باورند که مصرف مداوم آناناس قوای جسمانی آنها را تقویت می‌کند در حالی که آناناس دارای ماده‌ای به نام بروملین است. بروملین یک آنزیم پروتئولیتیک است که به هضم پروتئین کمک می‌کنند. از بروملین در علم پزشکی استفاده می‌شود و بیشتر در راستای ترمیم زخم و بافت‌های آسیب دیده کاربرد دارد.

فارس در خبری نوشت:وی در ادامه ضمن تأکید بر تعادل در وزن افراد و استفاده از رژیم غذایی مناسب افزود: نخست باید تأکید کنم که این باور به کلی اشتباه است که برای کاهش وزن افراد چاق؛ پیشنهاد می‌شود تا از خوردن شام و برخی مواد غذایی خودداری کنند به زعم بنده این نوعی خودآزاری است و به هیچ عنوان در راستای کاهش وزن مؤثر نیست و آسیب‌های بسیاری را نیز دارد. به بیان دیگر، کسی با نخوردن لاغر نمی‌شود!

این متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی همچنین گفت: نخستین قدم در زمینه لاغری و تناسب اندام، ریشه‌یابی و یافتن علت چاقی در افراد است. بر اساس یافته‌های جامعه آماری؛ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین علت چاقی در کشور ما مشکلات تیروئیدی است و تشخیص این مهم نیز بر عهده متخصص غدد است و نمی‌توان آن را به تمام افراد چاق تعمیم داد و بی‌شک این تشخیص نیز مستلزم انجام آزمایش‌های تخصصی و ویژه است تا بهترین روند درمان در دستور کار قرار گیرد.

رضایی در ادامه متذکر شد که وقتی فردی یکی از وعده‌های غذایی را حذف می‌کند، در وعده بعدی با اشتهایی مضاعف به غذا خوردن می‌پردازد که ضمن جلوگیری از لاغری به سیستم گوارش وی نیز آسیب می‌رساند؛ بنابراین هر فردی که قصد رژیم لاغری و کاهش وزن دارد باید چند نکته را مد نظر قرار دهد؛ نخست گرم کردن اتاق، بدان معنا که در فضای سرد غذا نخورد (افزایش میل و اشتها به خوردن)، دوم اینکه آهسته غذا را میل کند تا با این روش حس بیشتر خوردن را به خود القا کند و سوم اینکه غذاهای جویدنی را بیشتر در برنامه غذایی خود قرار دهد تا زودتر خسته و دست از غذا بکشد.

وی در ادامه سخنان خود چنین اظهار کرد که ضروری است تا افراد برای لاغری با متخصص غدد و تغذیه مشورت کنند تا ضمن بررسی مشکلات تیروئیدی و گوارشی مناسب‌ترین رژیم را برای فرد در نظر بگیرد. به طور کلی باید بگویم که این روند از چنان ظرافت و زوایایی برخوردار است که نوع تحرک، میزان تحرک و فعالیت روزانه، روش غذا خوردن، سبک زندگی و حتی نوع تنفس فرد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای تجویز رژیم حائز اهمیت ویژه‌ای است و این مهم را نیز در نظر داشته باشید که هیچ رژیمی در کوتاه‌مدت فرد را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند پس از رژیم‌های کوتاه‌مدت پرهیز کنید که آسیب‌های بسیاری را به همراه دارند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897919

دیگر خبرها

  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • خودآزاری با برخی رژیم‌های غذایی!
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار