Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس دست به کار خواهد شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه «آاِس» اسپانیا به نقل از رسانه‌های ایتالیایی گزارش داد؛ زین‌الدین زیدان به دنبال این است تا با فروش وینیسیوس جونیور و ایسکو، پائولو دیبالا از یوونتوس به ترکیب تیم تحت‌هدایتش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم آرژانتینی که پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن بود، در یوونتوس به نوعی زیرسایه کریستیانو رونالدو مانده است.

دیبالای ۲۶ ساله و باشگاه یوونتوس هنوز برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند، این در حالی است که قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسید. رئالی‌ها امیدوارند با تضمین دادن به حضور این مهاجم آرژانتینی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها، او را برای پیوستن به جمع شاگردان زیدان وسوسه کند.

در سوی دیگر افت کیفی وینیسیوس جونیور و بیرون ماندن ایسکو از ترکیب اصلی رئال مادرید، شایعاتی را درباره آینده حرفه‌ای این دو بازیکن مطرح کرده است. آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس علاقه زیادی به ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید دارد و نسبت به جذبش علاقه‌مند است.

دیبالا در حالی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته که تاکنون در ۲۳۱ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۹۵ گل نیز به ثمر رسانده است. او تاکنون به بانوی پیر برای کسب ۱۰ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در سری A و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید دیبالا زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا