Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز پنجشنبه با «الکساندر لاورنتینف» فرستاده ویژه همتای روسی خود و هیأت همراهش دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

طرف‌های روسی و سوری در این دیدار بر لزوم تقویت روابط دوجانبه به ویژه در حوزه‌های نظامی و امنیتی تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت روسی در دیدار با اسد اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای حل و فصل پرونده پناهجویان سوری به ویژه در لبنان، به کار خواهد بست.

روز گذشته نیز «میشل عون» رئیس جمهور لبنان با «الکساندر لاورنتینف» فرستاده ویژه همتای روسی خود و نیز اعضای هیأت همراه وی دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه و روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند. دو طرف همچنین در خصوص ایده برگزاری یک کنفرانس بین المللی به منظور بازگرداندن آوارگان سوری از لبنان به کشور خود، رایزنی کردند.

کد خبر 5059442

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار اسد دمشق سوریه ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فرانسه عادی سازی روابط با اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا فلسطین سودان ایران روسیه لبنان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم

ده روسی از سختی های تقابل با بولونیا به خوبی آگاه است.

در آستانه دیدار آاس رم مقابل بولونیا در هفته ۳۳ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت. رم برای افزایش شانس خود به منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز این بازی مقابل رقیب مستقیم نیاز دارد.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی گفت:

لوکاکو برای بازی با بولونیا دعوت نخواهد شد، او یک مشکل عضلانی جزئی دارد و جای نگرانی نیست. آبراهام یا آزمون به میدان خواهند رفت؛ آنها می توانند در کنار یکدیگر هم بازی کنند.

بولونیا در حال خلق یک شاهکار است، من به تیاگو موتا و باشگاه به خاطر تیم فوق العاده ای که ساخته اند، تبریک می گویم. تقابل با آنها دشوار است.

من دوست دارم دیبالا را به عنوان یک 9 کاذب ببینم، گاهی اوقات به آن فکر می کنم. برای بازی با 9 کاذب مانند پائولو به بازیکنان بزرگی در پست وینگر نیاز دارید، بازیکنانی انفجاری. فعلا چنین بازیکنانی نداریم.

پلگرینی من را از نظر تاکتیکی شگفت زده می کند، من و کادرم فکر نمی کردیم او تا این حد باهوش باشد و از نظر ورزشی نیز او بازیکنی باورنکردنی است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • ده روسی: بولونیا درحال خلق یک شاهکار است؛ به تیاگو موتا تبریک می‌گویم