Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمای اهل سنت جنوب با تاکید بر اینکه ایران اسلامی الگوی وحدت مسلمانان در جهان است، گفتند: وحدت شیعه و سنی در کشور مانندخاری در چشم دشمنان اسلام به شمار می رود و اروپاییان از همدلی مسلمانان هراس دارند. ضربه وزارت اطلاعات به یک باند کلاهبرداری نخل‌داران و گلایه‌هایی که شنیده نمی‌شود+فیلم بازداشت تروریست خطرناک داعشی در کرکوک تا پایان سال انجام می شود؛ تجهیز ۱۴ مسیر به فناوری عوارض الکترونیکی/ تاکنون بالای ۵۰ درصد عوارض دریافت شده است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک به رزمندگان ایران اسلامی به ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و مردم مسلمان ایران اسلامی شد.

آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا اظهار کرد: حتی کسانی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه دارند هم از این قضیه خوشحال هستند، این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده که اینگونه با دشمنان اسلام، بشریت و نسل‌کشی مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام کمتر از چند روز پاسخ مناسب را دادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ابراز کرد: به عنوان یک ایرانی افتخار کرده و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می‌فرستم.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مسئله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم صهیونیستی نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است
  • قدردانی علمای اهل سنت خراسان جنوبی از حمله موشکی سپاه
  • وعده صادق بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات غرور آفرین سپاه مسلمانان جهان را خوشحال کرد
  • رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مسلمانان را ناتوان کند
  • حملات ضد صهیونیستی ایران، برای دشمنان بی سابقه بود
  • سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد