Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون گلف گفت: اردو نیاز به اسکان دارد و ما مسابقات را هم یک روزه برگزار می‌کنیم تا در بحث اسکان مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نشود.

خبرگزاری میزان - حمید عزیزی در پایان مسابقات گلف آزاد کشور اظهار داشت: گلف و رشته‌های تابعه دارای فاصله ذاتی اجتماعی است و در فضای باز برگزار می‌شود. در کنار آن پروتکل‌های ضد کرونا با حداکثر ضوابط رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دو ماه پیش برگزاری این مسابقات را اعلام کردیم علاقه‌مندان با آمادگی بالا قدم گذاشتند. خانم‌ها نیز ۱۵ آبان ماه در همین محل برای مسابقات آزادی کشوری حاضر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم با برگزاری این مسابقات چند نشان را با یک تیر بزنیم. اول ایجاد فضای مسابقه و حفظ شور نشاط ورزشی و دوم قرار دادن بازیکنان در شرایط مسابقه که منجر به بهبود تمرینات آنها می‌شود. منتخبان نیز طبق تشخیص سرمربیان در اردو شرکت می‌کنند.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص زمان برگزاری اردو‌ها گفت: اردو نیاز به اسکان دارد و ما مسابقات را هم یک روزه برگزار می‌کنیم تا در بحث اسکان مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نشود.

وی در خصوص زمان آغاز لیگ گفت: هدف ما برگزاری سوپر لیگ است و باید منتظر شرایط شیوع کرونا باشیم و ببینیم اجازه داریم یا نه، ولی مانند گذشته آمادگی برگزاری لیگ را داریم.

عزیزی در خصوص پخش زندهومسابقات گلف آزاد کشوری از رسانه ملی یادآوری کرد: امروز به همت شبکه ورزش رسانه ملی نخستین پخش گلف کشوری به صورت زنده انجام شد. پوشش فنی به لحاظ اینکه زمین گلف ۴۰ هکتار است، سخت است و چند کیلومتر کابل کشی شد تا امکان پخش فراهم شود. این نقطه عطفی برای ورود گلف به رسانه ملی و ورود حامیان، مخاطبان و علاقه‌مندان است.

بیشتر بخوانید: قارداشی: سلامتی بازیکنان مهم‌تر از حضور در مسابقات جهانی است/ بانوان ملی‌پوش تمایلی به حضور در اردو ندارند

انتهای پیام/

برچسب ها: گلف حمید عزیزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گلف گلف حمید عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: در این چند روز متوجه شدم که مسئولان جدید و پیشین فدراسیون تاجایی که توانسته‌اند مشکلات ورزشکاران را حل کرده‌اند و در زمان این سرپرستی نیز هدفی جز این نمی‌توان یافت ولی بیان برخی انتقادات ناحق پسندیده نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پژمان معمتدی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، اظهار کرد: به غیر از احسان حدادی که جنبه قهرمانی وی بیشتر پررنگ بوده است و گاهاً برخی از ورزشکاران پیشکسوت، تقریباً کاندیداهایی با تجارب مدیریتی بالا در این دوره برای احراز پست ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرده‌اند. با حضور مهدی مبینی، هاشم صیامی، ایرج عرب و افشین داوری جنگ قدرت‌ها بر سر ریاست آغاز شده است. قرار شد تا من به عنوان دبیر در فدراسیون حضور داشته باشم تا بتوانیم مجمع انتخاباتی را سالم برگزار کنیم. به احتمال زیاد تا اواخر خرداد این مجمع برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های پیش روی فدراسیون دوومیدانی افزود: ما یک اعزام به مسابقات جوانان آسیا امارات داریم و کارهای اعزام آنها را انجام دادیم. در کنار آن همواره شاهد اعتراض یک سری از ورزشکاران هستیم که ادعا می‌کنند، خواسته‌های آنها عملی نشده است. ما به همین دلیل چهارشنبه صبح با تمام دوومیدانی‌کارانی که شانس کسب سهمیه المپیک هستند، جلسه داریم. حسن تفتیان، مهدی صابری، حسین رسولی و مهدی پیرجهان در این جلسه حضور دارند اما فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد در اردوی خارج از کشور هستند و با آنها باید به صورت مجازی جلسه می‌گذاریم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: دهم تیر آخرین زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک است و به دنبال این هستیم تا خللی در برنامه تمرینی دوومیدانی‌کاران رخ ندهد. ما زمانی تا المپیک نداریم و با توجه به نیازهای دوومیدانی‌کاران و زمان بندی تا مسابقات و تمرینات، برنامه تمرینی آنها را به همراه مربیان ذیصلاح ارزیابی می‌کنیم تا ورزشکاران ما از این مقوله جا نمانند.

وی درباره انتقادات حسین رسولی درباره سرپرست فدراسیون دوومیدانی و پرداخت نشدن هزینه مکمل‌ها و کفش رانینگ خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری خواسته‌ای دارد، اما مدل بیان اعتراض رسولی مورد پسند نیست. او گفته بود که دو ماه است حقوق دریافت نکرده است اما به نقل از امور مالی فدراسیون دو ماه حقوق خود را پیشاپیش گرفته بود. اگر ورزشکاری درخواستی دارد ابتدا در فدراسیون مطرح و بعد در رسانه‌ها آن را اعلام کند.

وی گفت: ما رنکینگ دوومیدانی‌کاران را در سطح آسیا و جهان درآوردیم و مسابقاتی که امتیاز دارد را استخراج کردیم زیرا مسابقاتی که امتیازی ندارد کمکی به کسب سهمیه نمی‌کند. ترجیح بر این است تا به کشورهای اطراف برویم و کشورهای اروپایی در بحث ویزا کمک نمی‌کنند و مجبوریم برای کسب سهمیه به سمت کشورهای آسیایی برویم تا امتیاز بالایی کسب کنیم.

منبع: ایرنا کد خبر 746808

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود