Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از کسب رتبه ۵ دانشگاه شهید بهشتی تهران در مقطع کارشناسی ارشد توسط دانش‌آموخته این واحد دانشگاهی خبر داد.

کامران رئیس‌قنواتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرماهشهر درباره موفقیت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر اظهار کرد: ایوب حطاویان که شهریورماه ۹۹ موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته شیمی محض شده بود در آزمون سراسری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور توانست در رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی با رتبهٔ تک‌رقمی ۵ در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه ریاست و رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر افزود: ایوب حطاویان متولد سال ۷۶ و کوچک‌ترین فرزند خانواده بوده که در شهرستان رامشیر به دنیا آمده است.

انتهای پیام/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر واحد ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی استادان هیئت علمی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با محور «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌ها» در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، هدف از این نشست را هم‌اندیشی، هم‌افزایی و ایجاد تعامل در رابطه با پیشبرد امور گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در سال در پیش رو دانست.

آرش زارعیان، خواستار اهتمام اعضای هیئت علمی برای انجام تحقیقات مسئله‌محور شد و اضافه کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده مشارکت در رفع مشکلات جامعه است و باید در مسیری قدم برداریم تا نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تبدیل به یک نماد مورد اطمینان برای خانواده‌ها شود.

وی متذکر شد: هر مجموعه‌ای برای موفقیت نیاز به همدلی و همکاری دارد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، امیدواریم با همدلی و همکاری بیش از پیش پله‌های ترقی را طی کنیم و شاهد اتفاق‌های مثبت بیشتری در مجموعه دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با اشاره به اینکه بخشی از اهداف و برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای است، ادامه داد: باید با کمک حوزه‌های علمی و پژوهشی و استفاده از امکانات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی که دارای ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات و محصولات به بازار‌های هدف هستند درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانشگاه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت