Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:14:00 GMT

آتش‌بس در شورای شهر دیشموک/ مجاوند رئیس شوار شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۹۷۸

آتش‌بس در شورای شهر دیشموک/ مجاوند رئیس شوار شد

صفا حبیبی بخشدار دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی جلسه‌ای انتخابات هیات رئیسه شورای شهر دیشموک در محل دفتر شورای شهر با حضور 4 عضو شورای شهر برگزار و اعضا انتخاب شدند.

صفا حبیبی گفت: در جلسه  امروز  هیات رئیسه شورای شهر با حضور 4 نفر از  اعضا، صاحب مجاوند با اکثریت آرا  بعنوان رئیس شورای شهر و جهان راسته بعنوان نایب رئیس، علیداد حافظی منشی و خزانه‌دار و قاسم جعفری بعنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفتنی است شورای شهر دیشموک بیش از 2 ماه اختلاف نظر شدید داشتند که بالاخره  طی جلسه امروز به تفاهم رسیدند.

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر بخشدار دیشموک شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر

مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای اداری این شهرستان هدف از برگزاری این نشست در یادمان شهدای شلمچه را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد

امام جمعه خرمشهر هم گفت: مدد گرفتن از شهدا باعث سربلندی خواهد شد و ما بعنوان مسول نیاز زیادی به این امر داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور را طرحی مطلوب و لازم عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز در خرمشهر به خوبی اجرا شود.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری سپاه را بعنوان سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرده اند.

رئیس اداره برق خرمشهر هم از مشترکین خانگی و صنعتی خواست برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان پیش رو، مصرف بهینه برق را مد نظر داشته باشند و گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری برق خرمشهر در نظر گرفته شده که توانستیم ۹۰ درصد این اعتبار را جذب کنیم.

ناصری افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف در خرمشهر داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده