Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:10:29 GMT

اقامه نماز بر پیکر مرحوم آیت الله فاضلیان در مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۹۹۹۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نماز بر پیکر مرحوم آیت الله سید فاضلیان ظهر پنج شنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام هشتم و به امامت آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اقامه شد.

آیت الله سید رضا فاضلیان دوشنبه این هفته پس از گذشت یک دوره بیماری در سن ۹۲ سالگی دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم ربانی، در سال ۱۳۶۱ با حکم امام خمینی (ره) به عنوان امام جمعه ملایر منصوب شد و تا ۳۴ سال عهده‌دار این مسئولیت بود.

کد خبر 5059431

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا فاضلیان ویروس کرونا اقامه نماز ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: توجه به نماز و اخلاق، با هم ارتباط مستقیمی دارند و تضعیف یکی به تضعیف دیگری ختم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی تعهد به خدا نداشته باشد، نمی‌توان روی تعهد او نسبت به مردم حساب کرد، افزود: شرکت خود مدیران در نماز جماعت ادارات دارای اثرات فراوانی است.

شعبانی ادامه داد: روحانیونی که در ادارات به عنوان امام جماعت حضور دارند، تعامل بیشتری با کارمندان داشته باشند.

وی اضافه کرد: در مدارس از ظرفیت روحانیونی که توانایی ارتباط با دانش‌آموزان را دارند در زمان‌های کوتاه برای ترویج فرهنگ نماز، استفاده شود

شعبانی با بیان اینکه فضاسازی در مدارس نسبت به نماز نیازمند توجه بیشتر است، گفت: نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد. همچنین رفع مشکلات و دغدغه‌های برخی از مساجد استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 6084286

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • آیت الله امامی کاشانی، آیت صدق و صفا
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی