Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:29:01 GMT

انهدام باند سارقان مسلح ساختمان نیمه کاره در تهران

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۰۴۲

انهدام باند سارقان مسلح ساختمان نیمه کاره در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: بیست و یکم شهریور ماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و مأموران را در جریان وقوع سرقت مسلحانه منجر به مصدومیت ۲ تن از کارگران در ساختمانی نیمه کاره در محدوده نواب توسط ۳ مرد ناشناس قرار داد.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در محل اعلامی و تأیید خبر اولیه بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه راهی محل شدند که در بررسی اولیه مشاهده شد دو مرد جوان که کارگر ساختمان نیمه کاره هستند از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ابراز داشت: شاهدان ماجرا در تحقیقات اولیه اظهار داشتند، ما ۹ کارگر ساختمانی هستیم که در این ساختمان کار می‌کنیم و شب‌ها نیز در اینجا می‌مانیم در زمان وقوع سرقت ساعت ۲ شب ۳ مرد ناشناس با همراه داشتن دو قبضه سلاح گرم و یک گاز اشک آور وارد ساختمان شدند و با معرفی خود به عنوان پلیس، اموالی از قبیل: موبایل، وجه نقد و کارت عابر بانک را سرقت کردند که در همین حین ۲ تن از دوستان مان با آنها درگیر شدند که با تیراندازی، آنان از ناحیه پا مصدوم شدند.

سرهنگ نثاری افزود: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی و با انجام اقدامات پلیسی دریافتند قبل از وقوع سرقت یکی از کارگران به بهانه خرید از ساختمان خارج شده که پس از بازگشت وی به داخل ساختمان، سارقان وارد ساختمان شده‌اند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، فرد مظنون به نام افشین ۳۰ ساله بازداشت و پس از انتقال به پلیس آگاهی، وی به همکاری با سایر همدستانش اعتراف کرد و گفت، من به تنهایی نقشه سرقت را کشیدم و از آنجایی که همه دوستانم پول و گوشی‌های گرانقیمت به همراه داشتند نقشه سرقت را با یکی از دوستانم به نام فرزین ۲۷ ساله در میان گذاشتم و او نیز با هماهنگی ۳ تن از دوستانش با تهیه اسلحه، سرقت را انجام داده است.

وی افزود: با اعترافات افشین و هماهنگی قضائی سی ام مهر ماه تمامی اعضای باند در محدوده غرب تهران پس از شناسایی مخفیگاهشان دستگیر و به اداره یکم انتقال یافتند.

سرهنگ نثاری اضافه کرد: با دستور بازپرس پرونده کلیه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار دارند.

کد خبر 5059366 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرهنگ نثاری تهران هفته ناجا ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور قوه قضاییه آلودگی هوا گردشگری آیت الله سید ابراهیم رئیسی وضعیت راهها شهر تهران سازمان تامین اجتماعی شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان