Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیامی را به مناسبت برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر کرد.

در این پیام کوتاه آمده است: «فیلم کوتاه، رباعی دنیای تصویر است. ایرانیان، پیشتازان دوبیتی‌های جهانند. آینده فیلم کوتاه نیز چنین خواهد بود.»

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی تا ۱۷ آبان با برگزاری نشست‌های تخصصی «۲۰-۳۷» در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست‌ها از طریق صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران، هر شب در دو ساعت ۲۰ و ۲۲ قابل تماشا است.   

۵۷۵۷

کد خبر 1449034

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه سیدعباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه با بیان اینکه تاکنون ۶ دوره جشنواره گیلاس در اشنویه برگزار شده، گفت: معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد فضای مفرح و شاد از جمله اهداف این جشنواره است.

وی اضافه کرد: شناساندن ظرفیت‌های اشنویه به صورت عام و شناساندن محصولات‌باغی این منطقه از جمله گیلاس و سیب به صورت خاص از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

ترابی با بیان اینکه برداشت گیلاس در این شهرستان در اواخر خرداد و تیرماه هر سال آغاز می‌شود که علاوه بر یک ظرفیت اقتصادی، جذابیتی زیبا برای گردشگران نیز به شمار می‌رود، افزود: همه ساله گردشگران بسیاری برای خرید این محصول به اشنویه سفر و این یاقوت‌های قرمز را به عنوان سوغاتی این منطقه با خود به همراه می‌برند.

 اشنویه دارای بیش از ۸۵۰ هکتار باغ گیلاس است که از این میزان حدود ۶۵۰ هکتار بارور است و که علاوه بر مصرف در داخل استان به استان‌های دیگر نیز ارسال می‌شود.

محصول گیلاس این شهرستان دارای ارقام گوناگون تکدانه سیاه و صورتی، خوشه ای، زرد دانشکده، سفید و قرمز ارومیه و ارقام محلی زودرس و سایر ارقام است که در این میان ارقام خوشه‌ای و تکدانه سیاه بیشترین میزان سطح کشت را به خود اختصاص داده است.

شفافیت رنگ و طعم و عطر مطبوع این محصول موجب شده است تا گیلاس اشنویه مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است