Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:46:44 GMT

تظاهرات مقابل سفارت فرانسه در تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۰۷۵

تظاهرات مقابل سفارت فرانسه در تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش اسلامی در اراضی اشغالی فلسطین امروز پنج‌شنبه در محکومیت اهانت «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، تظاهراتی را مقابل سفارت فرانسه در تل‌آویو برگزار کرد.

در این تظاهرات «حماد ابودعابس» رئیس جنبش اسلامی و چهار نفر از نمایندگان عرب در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و شماری از اعراب ساکن اراضی اشغالی شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، تظاهرات‌کنندگان پلاکاردهایی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) در دست داشته و خواستار عذرخواهی فرانسه شدند.

معترضان همچنین شعارهایی در محکومیت اظهارات ماکرون و اهانت وی به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام سر دادند.

انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی در دو هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» در چهارشنبه هفته گذشته که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده پرداخته بود، دو چندان شده و مقامات بسیاری از کشورها از جمله رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و عمران خان نخست‌وزیر پاکستان، موضع رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: سفارت فرانسه تل آویو تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • تظاهرات هزاران اردنی در نزدیکی سفارت اسرائیل + فیلم
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه