Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:44:33 GMT

برخورد قانونی در انتظار باشگاه‌های خاطی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۰۸۵

برخورد قانونی در انتظار باشگاه‌های خاطی کرمانشاه

«صابر رحیمی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: براساس آخرین تصمیم ستاد کرونا استان به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تمام فعالیت های باشگاه های ورزشی در کرمانشاه متوقف شده است.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، افزود: در صورت تشدید شیوع بیماری کرونا در استان امکان تمدید این محدودیت ها از سوی ستاد مدیریت این بیماری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توضیح داد: خوشبختانه جامعه ورزشی استان کرمانشاه تاکنون به منظور حفظ سلامت جامعه همکاری خوبی با ستاد کرونا استان داشتند و پس از این نیز به همکاری خود ادامه خواهند داد.

رحیمی با اشاره به فعالیت ۴۰۰ باشگاه ورزشی در سطح شهر کرمانشاه اظهارداشت: براساس دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استابه منظور نظارت کامل بر اجرایی شدن مصوبه تعطیلی باشگاه های ورزشی سه گروه بازرسی ویژه شهر کرمانشاه و نیز در هر شهرستان یک گروه بر باشگاه های ورزشی نظارت می کنند.

وی گفت: اگر از سوی باشگاه های ورزشی تخلفی صورت گیرد برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

ابتلای بیش ۱۷ هزار کرمانشاهی به کرونا

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام از اینکه تاکنون ۸۴۹ کرمانشاهی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۷ هزار و ۹۶ بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری ۱۵ هزار و ۲۹۹ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده است.

مهدی محمدی افزود: اکنون ۹۶۰ بیمار بر روی تخت‌های بیمارستان‌های استان کرمانشاه در حالی که ماسک اکسیژن بر صورت دارند تحت مداوا و مراقبت هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: ۳۱۳ بیمار از این تعداد (۳۲٪) در بیمارستان‌های شهرستان‌ها و مابقی در شهر کرمانشاه بستری هستند.

به گفته او، حال ۱۳۰ نفر از این بیماران نامساعد و حال ۳۲ نفر که به ونتیلاتور وصل هستند وخیم است. 

برچسب‌ها سیما سادات لاری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیما سادات لاری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور باشگاه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟