Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:05:39 GMT

مجلس بر اجرایی شدن سند ملی سالمندان نظارت می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۰۹۰

مجلس بر اجرایی شدن سند ملی سالمندان نظارت می‌کند

سخنگوی فراکسیون سلامت و سالمندان مجلس شورای اسلامی گفت: از تجارب کشورهای موفق برای خدمت‌رسانی به سالمندان استفاده خواهد شد.

به گزارش مشرق، سارا فلاحی سخنگوی فراکسیون سلامت و سالمندان، از برگزاری اولین جلسه فراکسیون سلامت و سالمندان مجلس در این هفته خبر داد.

بیشتر بخوانید: رسیدن به جمعیت ۱۵۰ میلیون نفری امکانپذیر است؟

وی در توضیح اولین جلسه فراکسیون سلامت و سالمندان اظهار کرد: در هفته جاری اولین جلسه فراکسیون سلامت و سالمندان برگزار شد و در آن ضمن ترسیم نقشه راه این فراکسیون تاکید شد که باید از تجربه کشورهای موفقی مانند ژاپن در خدماترسانی به سالمندان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ مو سپیدهای فراموش شده

سخنگوی فراکسیون سلامت و سالمندان مجلس، بیان داشت: فراکسیون سلامت و سالمندان با توجه به ابلاغ سند ملی سالمندان به دستگاه های اجرایی با جدیت بر عملیاتی شدن این سند نظارت خواهد داشت چرا که با توجه به اهمیت سالمندان در جامعه باید مجلس در راستای کار کارشناسی، علمی و منطقی در تقویت سلامت سالمندان گام بردارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مجلس مجلس شورای اسلامی ژاپن سارا فلاحی سالمندان سالمندی جمعیت افزایش جمعیت مشرق فراکسیون سلامت و سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور