Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسن نژاد عصر پنجشنبه در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان آمل گفت: البته نباید تشویق وترس عمومی درباره افزایش بی سابقه شیوع دوباره بیماری کرونا در بین مردم ایجاد کرد، اما نباید از واقعیت‌های جامعه نیز غافل شد.

وی افزود: اکنون به طور جدی این ضرورت احساس می‌شود که یک بار دیگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را با حساسیت‌های بیشتری در خانه، محل کار و محیط‌های عمومی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران ادامه داد: اکنون همه کشور درگیر این بیماری هستیم و زندگی روزمره همه شهروندان را تحت تأثیرقرار داده است.

به درک مردم باید احترام گذاشت

حسن نژاد در بخش دیگری با بیان اینکه امروز مردم نیازمند به درک هستند و نیازمند به این هستند که به درکشان از سوی مسئولان احترام گذاشته شود، گفت: این مهم باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک دغدغه جدی و قابل پیگیری از سوی مسئولان باشد.

وی افزود: بنابرآمارهای رسمی، حدود ۸۰ درصد مردم به نوعی متأثر و درگیراز بیماری کرونا هستند، گفت: در این وضعیت که باید با روحیه ومیل خدمت بیشتری در کنار مردم بود، که با کمک کردن در قالب تسهیلات بانکی و یا قالب‌های دیگر که کشور در حوزه کرونا در تحریم شدید و بیشتر از کشورهای دیگر در تنگنا قرار گرفته، حق مسئولیتی خود را در قبال مردم نشان دهیم.

نقد برعملکرد مدیران برای کارایی بهتر

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه آقای شریعت فرماندار جدید آمل باید با ایجاد تعامل و هم افزایی رویکرد جدیدی را در مدیران دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم ارائه دهد، افزود: بعد از چهل سال از عمر انقلاب که افتخار آن محصول مدیریت همه مدیران است، گفت: همانگونه که بخواهیم اشتباهات را به نام دیگران برسانیم، معتقدیم برخی از روش‌ها براساس تجربه‌ای که به دست آورده‌ایم هم اگر اشتباه بوده باید اصلاح شود.

حسن نژاد تصریح کرد: از آقای شریعت فرماندار جدید آمل این انتظار را دارم که از مدیران دفاع بکند، اگر مدیران را نقد درست کنیم کمک می‌کند که ارتقا پیدا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین با قدردانی از عملکرد بیش از ۳ ساله رسولی فرماندار آمل گفت: اکنون که مراسم تودیع آقای رسولی است شهادت می‌دهم که او جزو فرمانداران موفق و بی حاشیه در سطح استان بوده است.

حسن نژاد ادامه داد: معتقدم در حوزه فرمانداری فرماندار خوب، متین و آدم کاردانی بوده و همه جوانب کارها را درنظر می‌گرفت وبه حوزه شهرستان به طور کامل اشرافیت داشت.

به گزارش خبرنگارمهر، "علیرضا شریعت" در حکمی از سوی استاندار مازندران، به عنوان معاون استاندار و بیست ودومین فرماندار ویژه شهرستان آمل پس از انقلاب منصوب وجایگزین "سیدجعفر رسولی" فرماندار سابق این شهرستان شد.

شریعت پیش از حضور در شهرستان آمل، فرماندار شهرستان ساحلی محمودآباد بود.

سیدجعفر رسولی از هفتم خردادماه سال ۹۶ و با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شده بود.

رسولی که این هفته حکم بازنشستگی خود را دریافت کرده بود، در این جلسه از همه اعضای شورای اداری شهرستان آمل به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام و خداحافظی کرد.

شهرستان آمل با حدود ۴۰۶ هزار نفر جمعیت دارای ۵ بخش دابودشت، لاریجان، مرکزی، امامزاده عبدالله و دشت سر است.

کد خبر 5059456

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آمل مراسم تودیع و معارفه استانداری مازندران ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد توهین به پیامبر نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل استاندار مازندران شهرستان آمل حسن نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمرانی فرماندار بردسکن  در شورای ورزشی شهرستان بردسکن بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی بر هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تاکید کرد.

 علی حاجی نژاد  با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت یکی عرصه‌هایی که که مردم همواره پای کار هستند بحث ورزشی است و هیئت‌های ورزشی به صورت مردمی زیر نظر اداره ورزش جوانان اداره می‌شود.

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه دولت و مردم همواره در کنار هم بوده‌اند گفت برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیازمند مشارکت مردم است که امید است فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. 

 رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن  نیز در این جلسه گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به مدت یک روز در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است
  • استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند