Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، این متهم فراری که سهیل نام دارد روز 16 دی سال 94 یک تکواندوکار نوجوان را به قتل رساند و فرار کرد. پدر مقتول درباره این حادثه گفت: روز حادثه پسرم سامان حدود ساعت هفت‌ونیم صبح از خانه خارج شد تا به مدرسه برود و امتحان بدهد و دوباره به خانه برگردد اما دو ساعت بعد فرد ناشناسی با گوشی همراه من تماس گرفت و خبر مرگ پسرم را داد وقتی با عجله خودم را به بیمارستان رساندم فهمیدم پسرم هنگام عبور از بوستانی در کیان مهر کرج متوجه درگیری چند پسر جوان شده اما وقتی برای میانجی گری وارد درگیری شده با ضربه چاقوی یکی از پسرها جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عامل قتل که در زمان وقوع حادثه 21 سال سن داشت تحت تعقیب پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت اما مشخص شد که او به ارومیه گریخته و از آنجا به‌صورت قاچاقی از کشور خارج شده وبه ترکیه رفته است. بدین ترتیب سهیل تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفت مدتی بعد کارآگاهان پلیس فتا دریافتند متهم از طریق یک خط تلفن همراه مربوط به کشور اندونزی با دوستان ایرانی اش تماس گرفته است همچنین مشخص شد او از ترکیه به یونان رفته و مدتی بعد هم ردپای او در کشور آلمان پیدا شد. این در حالی است که خانواده مقتول با مراجعه به پلیس و دادگاه این احتمال را مطرح کردند که متهم به ایران برگشته باشد بنابراین خواهان دستگیری هر چه سریع‌تر قاتل پسرشان شدند.
بنابراین قاضی محمد قیومی رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز نیز دستور داد عکس متهم فراری به‌نام سهیل که اکنون 25 ساله است منتشر شود تا چنانچه کسی از مخفیگاه وی خبر دارد موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل فرار حادثه پلیس پلیس فتا قاتل قاضی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم دختر ایران بیمار تلگرام پلیس اینستاگرام جوان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مرزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: جزئیات قتل زن جوان در روز ولنتاین / قاتلین دستگیر شدند

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله به یکی از استان همجوار فرار کرده و با تغییر هویت و چهره در آنجا سکونت دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان توضیح داد: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع شدند و با نیابت قضایی و هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبر: 1227923 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم