Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورای اسلامی شهر کرمان گفت: راه‌اندازی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری کرمان اقدام خوبی درجهت کاهش حضور پلیس و هوشمندسازی حوزه حمل‌ونقل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین چناریان در آئین بهره‌برداری از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهری و سامانه مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی کرمان که در هجدهمین هفته از «هر هفته یک افتتاح» برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش‌گران این عرصه، به اهمیت انضباط ترافیکی به‌عنوان یک موضوع مهم اجتماعی اشاره و اظهار کرد: امروز اهمیت موضوع نظم و انضباط ترافیکی، این ضرورت را ایجاد کرده که همه دستگاه‌ها دست در دست هم به ایجاد نظم ترافیکی در جامعه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر در زمینه ارتقای حمل‌ونقل عمومی و موضوعات ترافیکی از هیچ کمک و تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورای اسلامی شهر کرمان افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه حمل‌ونقل عمومی از سیستم‌های نوین بهره‌مند شویم و درجهت کاهش تلفات رانندگی گام‌های موثرتری برداریم.

چناریان راه‌اندازی این مرکز را اقدامی خوب درجهت کاهش حضور پلیس و هوشمندسازی حوزه حمل‌ونقل برشمرد.

کد خبر 452465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر کرمان کنترل ترافیک حمل و نقل عمومي پروژه های شهری افتتاح پرژوه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، "سید کمال هادیان فر" در گفت‌وگویی درباره سفر‌های نوروزی و میزان تردد‌های استانی افزود: بیش از ۳۷۰ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا کنون در جاده‌های سراسر کشور ثبت شده که بیشترین آن مربوط به محور‌های مازندران، گیلان، قم، شیراز، اصفهان و استان‌های جنوبی کشور به ثبت رسیده است.

به گفته معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، بیش از ۶۰ درصد سفر‌های نوروزی بین استانی بوده است.

وی ادامه‌داد: آمار‌ها حاکی از آن است که بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان از ناوگان عمومی کشور استفاده کردند که بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طریق ناوگان جاده‌ای و اتوبوس‌ها جابه‌جا شده اند.

هادیان‌فر بیان‌داشت: تلاش شد تا عرضه بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی بدون مشکل و با رعایت عدالت انجام شود.

مشهد نخستین مقصد سفر‌های ریلی

وی گفت: ۹۹۴ هزار نفر از هموطنان برای سفر‌های نوروزی از قطار استفاده کردند که شهر مشهد نخستین مقصد بوده است.

استقبال مردم از اتوبوس و شناور‌های دریایی برای سفر‌های نوروزی

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تاکیدکرد: پس از اتوبوس بیشترین تمایل استفاده از شناور‌های دریایی بوده و بیش از چار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شناور‌ها برای سفر یا به صورت تفریحی استفاده کرده اند.

افزایش ۲۷ درصدی سفر‌های هوایی در نوروز ۱۴۰۳

وی اظهارداشت: در این مدت بیش از یک میلیون و ۳۸۷ هزار نشست و برخاست هوایی در ۵۶ فرودگاه کشور ثبت شده و بیش از ۳۸۰ هزار مسافر نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) جابه‌جا شدند.

هادیان فر یادآور شد: میزان استفاده از ناوگان هوایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: سفر‌ها در چهار روز گذشته نسبت به اوایل فروردین ماه ۱۵ درصد افزایش یافته و شرایط جوی و شروع ماه رمضان موجب شده بود سفر‌ها اوایل فروردین نسبت به مدت مشابه چهار درصد کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سرمازدگی صبح شنبه و باران تا سه‌شنبه آینده در کرمان
  • کاهش میزان فوتی و جرحی تصادفات درون شهری تهران
  • کاهش ۴۵ درصدی میزان فوتی و جرحی تصادفات درون شهری نسبت به سال گذشته
  • ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند
  • باران ،طوفان وسرما در کرمان
  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی کرمان
  • از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران