Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@05:06:41 GMT

تکلیف ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی روشن شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۱۳۶

تکلیف ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی روشن شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در نشست پیگیری طرح اقدام ملی مسکن با رد این ادعای برخی که طرح اقدام ملی مسکن، همان واحدهای باقی مانده مسکن مهر است، افزود: روز پنج شنبه اول آبان به دستور رئیس‌جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن تعیین تکلیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادعای مطرح شده با این مضمون را که واحدهای مسکن ملی همان مسکن مهر است را رد کرد و گفت: از ۱۱۵۶۰ واحد مسکن ملی که افتتاح شد، حدود ۳۲۴۶ واحد در استان‌ها و ادارات کل استانی، ۱۶۱۰ واحد در شهرهای جدید و ۶۷۰۴ واحد در بافت‌های فرسوده است.

محمودزاده یادآور شد: دو مصوبه در سال‌های ۹۴ و ۹۶ یکی از سوی هیأت دولت و دیگری از سوی شورای عالی مسکن مصوب و ابلاغ شد با این مضمون که پروژه‌های کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر و یا پروژه‌های فاقد متقاضی از سرفصل مسکن مهر به عنوان پروژه‌های بلاتکلیف خارج شوند که اینکار انجام شد و برخی از آنها به اجرای طرح مسکن ملی متصل شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: از ۱۱۵۶۰ واحد افتتاح شده مسکن ملی که اول آبان با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری شد کمتر از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهری است که به طرح اقدام ملی مسکن متصل شدند و با تمهیدات دولت به جریان تولید مسکن پیوستند.

223231 کد خبر 1448951

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران وام و تسهیلات مسکن طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • تکلیف «سرزمین شعر» روشن شد
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • تکلیف برخورد با فروشندگان اسلحه و مهمات روشن شد/ مجازات خرید و فروش سلاح چیست؟
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن