Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:10:29 GMT

تعویق جام حذفی فوتبال فرانسه به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۱۵۱

تعویق جام حذفی فوتبال فرانسه به خاطر کرونا

قوانین محدودیتی جدید در فرانسه به خاطر شیوع کرونا مانع برگزاری دورهای ابتدایی جام حذفی در این کشور شد.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در فرانسه به حالت نیمه تعطیل درآمد. رقابت‌های حرفه‌ای ادامه می‌یابد اما برخی مسابقات به حالت تعلیق در می آید.

ویروس کرونا باز هم اوج گرفته و در بسیاری از کشورهای دنیا قربانی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه هم یکی از این کشورهای قربانی است. امانوئل ماکرون روز گذشته قوانین جدید قرنطینه را اعلام کرد؛ قوانینی که ورزش ها را نیز شامل می شود ولی مانعی بر سر راه لوشامپیونا نخواهد بود.

 

 

 

 

فرانسه در هفته‌ای که گذشت بیش از 250 هزار مورد ابتلای جدید به کرونا داشته که این مسئله باعث نگرانی همه شده است و به این ترتیب قرار شد تمام مراکز تجاری و غیر ضروری بسته شود.

برخلاف فصل بهار که به سرعت لیگ فرانسه تعطیل شد اما اکنون فوتبال حرفه‌ای در این کشور همچنان ادامه خواهد یافت و لیگ 1 و لیگ 2 این کشور پشت درهای بسته برگزار می شود. در عین حال مراحل ابتدایی جام حذفی که در آن تیم های لیگ 1 و 2 حاضر نیستند، به انجام نخواهد رسید.

 

وزیر ورزش فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد که هفته آینده از نظر اقتصادی و از نظر انسانی بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل می‌خواهم تایید کنم که ورزش حرفه‌ای می‌تواند ادامه یابد. ورزشکاران حرفه ای می‌توانند تمرین کنند و به رقابت بپردازند. سفرهای حرفه‌ای هم برای آن‌ها تایید خواهد شد.

اتحادیه فرانسه در این زمینه اعلام کرده فوتبال‌های دسته سوم، فوتبال بانوان و فوتسال هم پشت درهای بسته برگزار خواهد شد اما فوتبال‌های رده پایین‌تر از این سطح مانند رده جوانان به تعویق می‌افتد. 

ویروس کرونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا پاری سن ژرمن حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و لاتزیو امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و لاتزیو

جام حذفی ایتالیا (لاتزیو - یوونتوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747117

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال