Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:20:23 GMT

مسلمان از سپاهان جدا شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۲۲۷

مسلمان از سپاهان جدا شد

هافبک تیم فوتبال سپاهان از این تیم جدا شد.

به گزارش ایسنا، محسن مسلمان، پس از مذاکره با محرم نویدکیا و موافقت او نهایتا پس از گذشت یک فصل و نیم حضورش در سپاهان، امروز (پنجشنبه) به صورت رسمی و با توافق طرفین قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سپاهان محسن مسلمان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است

بلال الموری،استاد دانشگاه الجزایر و کارشناس میراث فرهنگی در حاشیه سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در خصوص حضور خود در این نمایشگاه گفت: این نخستین بار است که من به ایران سفر می‌کنم. ما در این سفر زیبایی‌های بسیاری در تهران دیدیم و با آداب و رسوم مردم ایران آشنا شدیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این سفر متوجه پایبندی مردم ایران به دین اسلام و قرآن کریم و همچنین پژوهش‌های قرآنی و تلاش برای نشر آن در جهان عربی و اسلامی و همه جهان شدیم.

این استاد دانشگاه الجزایر در رابطه با استفاده از فعالیت‌های قرآنی برای ایجاد وحدت میان مسلمانان گفت: این گونه فعالیت‌های بین‌المللی که با مشارکت همه کشورهای اسلامی در جهان انجام می‌شود، فرصتی برای دیدار ملت‌ها با یکدیگر و آشنایی با هم بوده و این جمله را تداعی می‌کند که اسلام همه ما را گردهم آورده است.

وی در ادامه تصریح کرد که این گونه نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی که در رابطه با هنرهای مربوط به قرآن کریم برگزار می‌شود، برای تقویت ارتباط و محبت میان ملت‌های مسلمان بسیار اهمیت دارد.

الموری در بخش دیگری از سخنان خود مسئله فلسطین را قطب‌نمای مسلمانان توصیف کرد که موجب اتحاد آنها می‌شود و افزود: آنچه امروز در غزه روی می‌دهد، نیازمند اقدام فوری کشورهای اسلامی و همه مسلمانان است زیرا حوادث کنونی غزه یک نسل‌کشی و کشتار برادران مسلمان است.

وی در خصوص سکوت کشورهای عربی و اسلامی در رابطه با کشتار مردم غزه گفت: متاسفانه هنوز برخی کشورهای اسلامی به روابط خود با اسرائیل ادامه می‌دهند و این یک استراتژی خطرناک از سوی کشورهای عربی است.

استاد دانشگاه الجزایر تاکید کرد که عادی‌سازی روابط با اسرائیل تنها ویژه حکومت‌هاست و ملت‌های مسلمان این عادی‌سازی را نخواهند پذیرفت.   

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است
  • بعضی از ملت‌های مسلمان لکه ننگ حمایت از صهیونیست‌ها را از کشورشان پاک کنند
  • مسافران باید حرمت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را حفظ کنند
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • اهدای دیپلم شجاعت به نوجوان مسلمان روسی
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد