Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:32:03 GMT

کتاب « از کوه ها بپرسید» در لنگرود رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۲۵۲

کتاب « از کوه ها بپرسید» در لنگرود رونمایی شد

کتاب « از کوه ها بپرسید» خاطرات فرهاد آذر ارجمند از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کردستان است امروز(۸آبان) در لنگرود رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سردار «محمدعلی حق بین» در آیین رونمایی از کتاب « از کوه‌ها بپرسید» که عصر امروز (پنج‌شنبه، ۸ آبان ) در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری برگزار شد، گفت: رهبری می فرماید:« اگر رزمنده ای یک‌پیامی را از خط دوم به خط مقدم ‌ببرند و بهشت بر او واجب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
 

مسئول آموزش نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سرمایه‌های زیادی در عرصه های مختلف و بزرگان زیادی در این شهر هستند، افزود: باید به نکات مثبت بیشتر توجه شود و معتقدیم که بهترین انسان های جامعه جز مسئولان هستند و امروز آنچه مهم است وحدت است.

 

وی ادامه داد: امروز باید در کنار همدیگر بمانیم با حفظ وحدت و انسجام و همدلی در مقابل دشمنان ایستادگی  کنیم چرا که امنیت امروز در جامعه مرهون فداکاری های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

 

سردار حق بین با تاکید بر اینکه در کنار هم ماندن نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند، تصریح کرد: وظیفه همه ما اینست که خاطرات هشت ساله دفاع مقدس را  بنویسیم. خاطرات دفاع مقدس طلای نابی است که باید ثبت و ضبط شود و همه افتخارات به شهدا و امام شهدا تعلق دارد.


گفتنی است، کتاب « از کوه ها بپرسید» خاطرات فرهاد آذر ارجمند از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کردستان است که قرار بود امروز با حضور " حسن رستگار پناه " رییس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شود که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این مراسم بدون حضور وی رونمایی شد.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت خاطرات دفاع مقدس وحدت و همدلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد: شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» از افتخارات سپاه است.

در این بیانیه آمده است:
دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالی مقام پاسدار بویژه سردار سپهبد شهید حاح «قاسم سلیمانی» و سرداران شهید جبهه مقاومت و تبریک دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد اقتدار امروز ایران اسلامی در خاورمیانه و عرصه بین الملل و همچنین نقش غیرقابل انکار در توفیقات و پیشرفت‌های دفاعی و نظامی، دفع تهاجمات فرهنگی در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن و شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» از جمله افتخارات این نهاد مقدس است که در صفحات زرین کتاب عملکردی سپاه پاسداران می‌درخشد.

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه