Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار خانواده «فرمان پور یعقوب» شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در روستای شیخ محله خرجگیل بخش اسالم شهرستان تالش با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: شهید فرمان به فرمام امام (ره) مبنی بر حضور در جبهه‌های حق علیه باطل لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، امنیت و آرامش حاکم در جامعه را به برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: سرافرازی ایران اسلامی در دنیا به خاطر آن است که جوانان این کشور در راه خدا و دین در دفاع مقدس جان‌فشانی کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهیدان نشان می‌دهد ملت ایران قدردان شهدا هستند، گفت: مردم ایران به‌ویژه مسئولان خون شهدا را فراموش نمی‌کنند و خود را مدیون خون شهیدان می‌دانند.

 

فلاحتی، شهدا را متعلق به تمام ملت ایران دانست و بیان کرد: شهیدان نزد خدای متعال روزی می‌خورند و با پیامبر (ص) و اولیای الهی محشور می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ملت ایران عزت دادند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا سبب افتخار جامعه هستند و خدا را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که پدران و مادران، فرزندانی را تربیت کردند که در دفاع از کشور جان خود را فدا می‌کنند.

به گزارش فارس، فرمان پور یعقوب متولد ۱۳۴۴ در سن ۲۰ سالگی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و پس از ۳۵ سال پیکر این شهید تفحص شد.

انتهای پیام/84007

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس نماینده ولی فقیه گیلان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مادران شهدای گرانقدر ایلامی بعد از پبروزی ایران در عملیات وعده صادق علیه صهیونیست در اقدامی خودجوش و فرهنگی بر گردن نماینده ولی فقیه فاتح میمک، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه تاج گل انداختند.   استان ایلام نیز در عملیات وعده صادق نقش فراوان نرم افزازی و سخت افزاری داشت از اربعین‌های باشکوه تا درخشش و شجاعت سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در اغتشاشات منجر به تحریم ایشان از سوی امریکا شد.   برخی‌ها تحریم سردار شاکرمی را از سوی امریکا تبلیغاتی و بی اثر عنوان کردند، اما از اصل ماجرا بی خبر بودند سر مار مزدوران کومله و دموکرات وابسته به سرویس جاسوسی اسرائیل با اقدام قاطعانه سپاه امیرالمومنین (ع) قطع شد.   ایلام به تعبیر مقام معظم رهبر دژ مستحکم انقلاب اسلامی ایران است در سال ١۴٠١ و ١۴٠٢ با تدبیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ روانی تجزیه طلبان صهیونیستی در فراخوان‌های فتنه گران با برگزاری یاداوره‌های شهدای ایلات استان تمامی فراخوان‌های دشمن به هشتک‌های بی جان مجازی تبدیل شد و سردار شاکرمی و سردار کریمیان بعنوان سخنران یادواره‌ها با وجود تهدید و تخریب در فضای مجازی از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند وحدت و توحید کلمه مردم و نظام را به جهان نشان دادند ایلام پایتخت خادمان سیدالشهدا (ع) دژ نفوذ ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است.   ایلام بصورت ویژه از سوی شبکه تروریستی، صهیونیستی تجزیه طلب مورد توجه قرار گرفت و با تخریب مسئولان ایلام در تلاش برای فتنه و تفرقه بود، اما دراربعین با میزبانی با شکوه از زائران اربعین دشمن ناکام شد و سیلی محکم‌تر در روز قدس با راهپیمایی تاریخی به خائنان وابسته به موساد زدند.   اقدام فرهنگی مادران شهدا و اهدای تاج گل به نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه جشن فرهنگی زنان ایلامی برای پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق پاسخ زینبی زنان به دشمن است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا