Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی  از تعیین تکلیف دو پروژه آزادراهی "شیراز ـ اصفهان" و "لامرد ـ پارسیان" خبر داد. - اخبار استانها -

جعفر  قادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری نشستی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  در خصوص دو پروژه آزاد راه شیراز ـ اصفهان و لامرد ـ پارسیان اظهار داشت: طی نشستی که با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزیر راه،  معاونین وزارت دفاع و برخی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و همچنین 4 تن از نمایندگان فارس در مجلس برگزارشد، این دو پروژه بزرگ تعیین تکلیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان‌ اینکه اعتبار مصوب شده 7 قطعه پروژه آزادراه شیراز-اصفهان بالغ بر 2 هزار و 300 میلیارد  تومان است، عنوان کرد: این درحالی است که اعتبار مورد نیاز قطعه 8 این آزاد راه تنها حدود 800 میلیارد تومان تخمین زده شده است که به زودی قرارداد مشارکت در ساخت این قطعه نیز منعقد می‌شود.

قادری با بیان اینکه در قالب این‌جلسه،  قطعات 1 تا 8 آزاد راه شیراز-اصفهان تامین اعتبار شدند و تتمه  اعتبارات  مورد نیاز این پروژه نیز به بحث گذاشته شد خاطرنشان کرد: بحث واگذاری قطعه 8 این آزاد راه و همچنین امضای موافقت‌نامه واگذاری آن در قالب این جلسه تعیین تکلیف شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی: 1000 میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه شرق اصفهان سرمایه‌گذاری می شودبیشترین تصادفات استان زنجان آزادراه قزوین اتفاق می‌افتدمعاون استاندار خوزستان: راه اندازی آزادراه اهواز- اصفهان مسیر توسعه استان را هموار می‌کند

 نماینده مردم‌ شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در این نشست  4 تن از نمایندگان فارس و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشتند، اظهار داشت:  در قالب این نشست، مقرر شد قرارداد آزادراه‌ لامرد- پارسیان نیز امضا شود و مصوب شود که این‌پروژه با مشارکت ایمیدرو، وزارت راه و شهرسازی  اجرا شود.

قادری در خصوص زمان اتمام این پروژه ها گفت: پایان پروژه مهم و حیاتی قطعات 1 تا 7 آزادراه شیراز ـ اصفهان تا پایان عمر دولت خواهد بود.

انتهای پیام/422/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیراز ـ اصفهان تعیین تکلیف راه شیراز آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد 8 برابری آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی هدایت در خصوص املاک فاقد سند گفت: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاکهای واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم70 برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در سال 1402 نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام گردد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال 1402 دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت های فرسوده در مقایسه با سال های گذشته 8 برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری های شهرداری تهران بر چالش های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی