Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، روز یکشنبه یازدهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیرو تصمیم هیات رئیسه فدراسیون مبنی بر انتخاب سرمربی تیم ملی ایران با مشورت کارشناسان، تاکنون دو نشست کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه یازدهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

در این نشست قرار است برنامه‌های گزینه‌های مدنظر کمیته فنی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران، بررسی و در صورت اتفاق نظر، گزینه نهایی برای مذاکره رسمی انتخاب شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی نشست کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در این جلسه ۲۱ دستگاهی که موظف به پیگیری و برنامه ریزی برای جمع آوری و آموزش کودکان کار و خیابان هستند ضمن بیان گزارش عملکرد سال گذشته و بیان دغدغه‌ها و نیاز‌ها برای مدیریت بیش از پیش این مسئله اجتماعی در سال جدید بحث و گفتگو کردند.
معاون دادستان گفت: در سال ۱۴۰۳ دویست نفر بازرس از دستگاه قضا در سطح شهر، فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری نسبت به جمع آوری کودکان کار و انتقال آن‌ها و پیگیری و حضور ماموران انتظامی و اورژانس اجتماعی را رصد خواهند کرد.

نیره عابدین زاده افزود: روشنگری در بخش بودجه‌های دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات و جمع آوری کودکان کار از درخواست‌های امروز ماست تا از توان عملیاتی خود مطلع باشیم و در سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی دقیق تمام توان خود را به کار گیریم.
در این جلسه مقرر شد، موسسه توانمند سازی بهزیستی کودکان کار تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ راه‌اندازی شود و فعالیت پلیس ویژه نیز در بخش کودکان کار به شکل دقیق و ویژه در سال جدید نیز پیگیری و اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی