Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران تعزیرات حکومتی همدان، بزرگترین محموله احتکار شده روغن خودرو در کشور را کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان‌، ماموران تعزیرات حکومتی استان همدان در بازرسی و نظارت ‌از 4 انبار روغن موتور خودرو سبک و سنگین در سطح شهر که توسط سربازن گمنام امام زمان شناسایی شده بود، یک میلیون و 400 هزار لیتر روغن خودرو احتکار شده کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کشف و ضبط این محموله‌ها، دو عملیات جداگانه و در فاصله چند ساعت انجام شد. ارزش هر دو محموله روغن احتکار شده خودرو ، حدود 70 میلیارد ریال برآورد شده است‌.

کشف 7 هزار حلقه لاستیک قاچاق و احتکار شده توسط سازمان اطلاعات سپاه ‌خوزستانکشف 300 هزار انسولین قلمی در غرب تهران / دستور قضایی برای توزیع انسولین‌ها در داروخانه‌ها‌ صادر شدکشف 500 کیلوگرم هروئین در تبریز/ قاچاقچیان قصد ترانزیت محموله به کشورهای اروپایی را داشتند

برابر قانون روغن موتور‌های کشف شده پس از بررسی‌ به قیمت مصوب در شبکه مصرف،  توزیع خواهد شد. تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد بازرسی از شبکه توزیع و اصناف همچنان ادامه دارد و  شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی با سامانه 124 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات