Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سردار ‌غلامرضا جلالی ‌ظهر امروز ‌در دیدار با آیت الله علوی گرگانی ‌با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور فعالیت خود را از سال 82 در زمینه رصد تهدیدات و ارتقاء آمادگی عمومی جامعه آغاز کرده است، اظهار داشت: برخلاف گذشته که تهدیدات در عرصه نظامی بود، اکنون بیشتر تهدیدات کشور در زمینه جنگ ترکیبی است که از یکی دو سال گذشته علیه ما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دلیل نگرانی از تبعات رویارویی نظامی با ایران و پاسخ مقتدرانه کشورمان، به سمت تهدیدات نوین مانند حملات سایبری گمنام گرایش پیدا کرده اند، اظهار کرد: حملات سایبری به زیرساخت‌های ما یکی از رویکردهایی است که دشمن آغاز کرده است که البته به لطف خدا دشمن در این جبهه نیز تاکنون ناکام مانده و خواهد ماند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال تضعیف توان اقتصادی مردم و کوچک کردن سفره معیشتی مردم است، گفت: از همین رو در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است تا توزیع یارانه‌ها روی کالاهای اساسی هدفمندتر انجام شود که خوشبختانه با استقبال مجلس از ایده سازمان پدافند غیرعامل کشور طرح ایجاد شبکه هوشمند توزیع در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص مقابله با کرونا نیز گفت: اصول سبک زندگی اسلامی در حوزه بهداشت متکی بر پیشگیری است و این سبک زندگی می تواند مبنای مقابله با کرونا قرار گیرد.

‌‌پدافند غیرعامل به استحکام درونی جامعه و نظام بپردازد

آیت الله علوی گرگانی نیز در این دیدار با بیان اینکه باید دردشناس باشیم گفت: تا زمانی که درد را نشناسیم درمان را نیز نخواهیم شناخت؛ درد ما گناهان است و دوای درد ما نیز توبه است.

این مرجع تقلید همچنین با بیان اینکه پدافند غیرعامل‌ باید به استحکام درونی جامعه و نظام اهتمام داشته باشد، تصریح کرد: به مسؤولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آنهاست توصیه می کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر انجام دهند که البته تحقق این مهم منوط به همیاری و همکاری همه دستگاه‌ هاست.

 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سردار جلالی سایبری دشمن پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا لطافتی اظهار کرد: در حال حاضر در استان روزانه حدود ۲۳ تن زباله‌های پلاستیکی تولید می‌شود که با فعالیت ۸ واحد بازیافت پلاستیک، حجم قابل ملاحظه‌ای از آن در این واحدها، بازیافت می‌شود. همچنین روزانه مقادیر زیادی از زباله‌های پلاستیکی جمع آوری شده برای بازیافت به خارج استان ارسال می‌شود.
وی با اشاره به شعار امسال هفته زمین پاک (مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین)، رویکرد عموم مردم استان ایلام در زمینه حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مصداق بارز این موضوع، وجود ۴۹ سازمان مردم نهاد محیط زیستی با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در استان است.
کارشناس مسئول مدیریت پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد: آلودگی پلاستیک و تولید میکرو پلاستیک‌ها یکی از انواع آلودگی نوظهور است که به صورت جدی منابع آب، خاک و تنوع زیستی را تهدید می‌کند و لازمه نجات زمین، مهار تولید و استفاده بی رویه از انواع پلاستیک‌ها است.
وی تشریح کرد: لازمه تولید آب و غذای سالم، وجود منابع آب و خاک سالم و پاکیزه است که عموم مردم باید در این زمینه با ارگان‌های متولی امر، همکاری کنند.
لطافتی یادآوری کرد: در هفته زمین پاک، برنامه‌های مختلفی از قبیل اجرای پاکسازی و کمپین بی زباله، حضور در خبرگزاری‌ها، تبیین حفاظت از زمین از سوی ائمه جمعه، برگزاری مسابقات نقاشی در مدارس، برگزاری نشست در محل خانه‌های محیط زیست سراسر استان و… برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد