Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@10:16:57 GMT

خبر خوش مدیر عامل ایران خودرو به مشتریان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۸۴۲

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  فرشاد مقیمی در این بازدید با بیان این که توسعه و عرضه محصول با کیفیت در شرایط تحریم، بیانگر توانمندی متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان است، خاطرنشان کرد: ایران خودرو ضمن حفظ کیفیت محصولات توانسته در زمینه طراحی و توسعه محصول نیز گام‌های مهمی را بردارد که در ماه‌های آینده شاهد نتایج آن خواهیم بود و هموطنان از ثمرات آن بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تاکید بر ارتقای دانش و مهارت مسوولان آدیت محصول برای عیب یابی خودرو، مشتریان را ولی‌نعمتان ایران خودرو خواند و گفت: به تازگی ارزشیابی‌های مضاعفی به فرآیند کیفیت محصولات افزوده شده که حفظ و ارتقای کیفیت محصولات را دنبال می‌کند. تحول در آدیت کیفیت فارغ از استانداردهای تعریف شده، به منظور اعمال فرآیندهای ویژه کیفیت و حفظ سطح کیفیت محصولات در شرایط تحریم و رضایتمندی مشتریان ایجاد شده است.

 

مقیمی خطاب به معاون و مسوولان کیفیت گفت: باید با همت جمعی و با تکیه بر همراهی و همدلی زنجیره تامین، مانع از ایجاد ایراد کیفی در محصولات شویم.گفتنی است در این بازدید سرزده، گزارشی از روند آدیت در محصول نهایی ارائه شد. درحال‌حاضر علاوه بر آدیت روزانه کیفیت توسط تیم ارزشیابی ایران خودرو که شامل یک درصد از محصولات تولیدی است، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز تولید روزانه را مورد اندازه گیری کیفی قرار می‌دهد. این ارزشیابی در دو بخش ظاهری و عملکردی انجام می‌شود.

 

علاوه بر محصول نهایی، آدیت در سالن‌های تولیدی نیز اعمال می‌شود که با این اقدام از انتقال ایرادات احتمالی به بخش‌های مختلف تولید جلوگیری می‌شود.از دیگر نظارت‌های کیفیت محصول می‌توان به ارزشیابی پروژه محصول قبل از تولید انبوه، آدیت قطعات قابل ردیابی، آدیت موضعی محصول و آدیت خودروهای کارکرده اشاره کرد.

 

گسترش نیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مدیر عامل ایران خودرو تحریم اقتصاد جام نیوز تولید کیفیت محصولات کیفیت محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، منصور امیریان گفت: این همایش با هدف ارتقای شاخص سلامت، پیشگیری و کاهش مخاطرات و آلودگی‌های تهدید کننده سلامت، در زنجیره مواد غذایی با منشا گیاهی و لزوم و اهمیت تولید و عرضه محصولات تولیدی شناسه دار با حضور تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات فرهنگیان شهرستان مرودشت شد.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه و اولویت موضوع در سازمان جهاد کشاورزی فارس، مقرر شد محصولاتی که شناسه محصول را دریافت کنند، اجازه صادرات به خارج از کشور و فروش در بازار داخلی را خواهند داشت.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: محصولات باغی شامل کیوی، انگور، سیب، پسته، انار، خرما و مرکبات و محصولات مزرعه‌ای و گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، بادمجان و کرفس برای صادرات به خارج از کشور و محصولات بازار داخلی شامل گوجه و خیار گلخانه‌ای و مزرعه ای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال و سیب، ملزم به دریافت کد شناسه محصول هستند.

امیریان تصریح کرد: تولید کنندگان محصولات برای ثبت نام و دریافت کد شناسه محصول برای صادرات، قبل از کاشت و بازار داخلی یک ماه قبل از برداشت، به دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی