Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:50:55 GMT

پایان سومین جلسه ترسیم مرزی میان بیروت و تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۰۸۹۲

پایان سومین جلسه ترسیم مرزی میان بیروت و تل‌آویو

منابع خبری از پایان یافتن سومین جلسه مذاکرات غیر مستقیم ترسیم مرزی میان بیروت و تل آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد،  سومین جلسه مذکرات ترسیم مرزهای دریایی به صورت غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی امروز در الناقوره پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اهداف و مشکلات ترسیم مرزی لبنان و فلسطین اشغالی

هیئت لبنانی پس از پایان این جلسه راهی کاخ بعبدا شد تا رئیس جمهوری لبنان را در جریان صورتجلسه محرمانه این مذاکرات قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با برگزاری سومین جلسه مذاکرات، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ادامه نقض حریم هوایی لبنان بر فراز الناقوره به پرواز درآمدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ اسرائیل لبنان تل آویو بیروت رژیم صهیونیستی مشرق سومین جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو

طبق گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک نشینان در برابر محل سکونت نتانیاهو با روشن کردن آتش تجمع کردند.

براساس این گزارش، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

 منابع خبری اخیرا اعلام کردند که مذاکرات مربوط به آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و همه پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی همه طرف‌ها برای توافق راه به جایی نبرده است.

منابع آگاه به رای الیوم اعلام کردند که حماس چرخش جدیدی در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۱۹۳ روز از جنگ خونین علیه غزه داشته؛ جنگی که قریب به ۱۰۰ هزار شهید، زخمی و مفقود بر جای گذاشته است.

این منابع بیان کردند: تل آویو از مذاکراتی که با میانجی‌گری قطر، مصر و حتی آمریکا انجام می‌شود، به عنوان دستاویزی برای وقت کشی به منظور انجام کشتار‌های دیگر در غزه بهره می‌برد و حماس به فراخواندن هیات خود و تعلیق مشارکت در این مذاکرات تا زمان گام موثر از جانب طرف مقابل در زمینه تعامل با شروطی که روی میز مذاکره گذاشته، تهدید کرده است.

منابع یادشده اعلام کردند: تداوم مذاکرات پیچیده و بی حاصل به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به دنبال طولانی کردن جنگ از بیم محاکمه و بازخواست در داخل اراضی اشغالی است و این موضوع از جانب حماس پذیرفتنی نیست.

این منابع افزودند: حماس در سایه جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده، باب مذاکرات را نخواهد گشود و میانجی‌گران را در برابر گزینه‌های فشار بر روی اسرائیل از طریق تعیین زمان مشخص برای شروع مذاکرات جدی و ملموس یا بستن کامل پرونده قرار داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند